تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
plusresetminus
حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: لایحه دو مرحله ای شدن پروانه ساخت به تایید توسط شورای شهر کرج رسید.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۵۷
لایحه دو مرحله ای شدن پروانه ساخت تصویب شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احدالله احمدی پرگو در نشست شورای معاونین شهرسازی مناطق دهگانه شهرداری اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در به پایان نرسیدن ساخت و سازها در مهلت مقرر، پروانه ساخت است.
 
وی بیان کرد: به همین منظور لایحه دو مرحله ای شدن پروانه ساخت به تایید توسط شورای شهر کرج رسید.
 
این مسئول افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری با توجه به این که فرآیند صدور پروانه در دو مرحله‌، تغییراتی در محتوای مصوبه ایجاد کرده و برای شهروندان ارفاق‌هایی در نظر گرفته شده است.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به ساماندهی و بازنگری در طرح تفصیلی تصریح کرد: تدوین و بازنگری طرح تفصیلی شهر کرج مطابق با زمان‌بندی انجام شده با چهار مشاور انجام می شود و تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
احمدی پرگو عنوان کرد: دستور ارایه طرح تفصیلی اولیه سال ۸۸ و با تعیین اعتبار پنج‌ساله به معاونت شهرسازی و معماری ابلاغ و از سال ۹۳ قرارداد این طرح منعقد و مطالعات آن انجام شد.
 
پرگو از تصویب طرح سیما و منظر شهری در شورای اسلامی و تشکلی کمیته نما در مناطق خبر داد و افزود: این طرح در سال ۹۷ در ستاد مرکز تشکیل و راه اندازی شد.
 
در این نشست احمدی پرگو در خصوص دو مرحله ای شدن فرایند صدور پروانه، شروع عملیات ساختمانی و همچنین راه اندازی میز خدمت در مناطق و بالابردن سطح ارتباطی سیستمی (برون سازمانی ) در سال ۹۸ موضوعاتی را مطرح کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین