تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج با حضور در منطقه 7 در جریان برخی مشکلات و دغدغه های منطقه قرار گرفت. از مهمترین معضلات طرح شده در این دیدار، میزان بدهی بالا و درآمد اندک منطقه بود که از سوی مدیریت طرح شد تا تدابیر لازم برای این منظور اندیشیده شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۲۵۸
بدهی بالا و درآمد کم / مشکلات مالی دامنگیر منطقه 7
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در این بازدید بر اهمیت اجرای طرح جامع آب های سطحی برای برون رفت از مشکلات مربوط به آب های سطحی بخصوص در مواقع بارندگی که به تجمع آب در نقاط پایین دست می انجامد، تاکید کرد.
 
سرپرست شهرداری کرج همچنین از سرپرست منطقه خواست با دریافت برنامه از معاونت فنی و عمرانی درباره نحوه لایروبی انهار و جوی ها، اقدامات لازم را انجام دهد.
 
در این جلسه سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج نیز با اشاره به مشکلات موجود در منطقه، مهمترین دغدغه این روزها را مسئله درآمدی، ارقام بالای بدهی و مشکلاتی در خصوص پرداخت حقوق پرسنل عنوان کرد.
 
امیر حسین کاظمینی، با اشاره به اینکه کثرت نیرو در این منطقه زیاد است، تامین و پرداخت حقوق کارکنان را با مشکلاتی روبرو دانست.
 
وی با بیان اینکه درآمد فروردین ماه این منطقه در کل حوزه نقدی و تهاتری رقم یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 810 میلیون از این رقم به حقوق پرسنل اختصاص یافت.
 
به گفته این مسول، محدودیت فضای سبز و پایین بودن سرانه آن در منطقه، یکی از دغدغه های جدی مدیریت به شمار می رود.
 
وی، سرانه فضای سبز منطقه 7 را چهار متر و نیم عنوان کرد که از استاندارد سرانه مذکور نزدیک به 9 متر و نیم کمتر بوده و این موضوع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را برای ساکنان به همراه دارد.
 
سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج، رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت منطقه و ضرورت بهسازی و تکمیل ادامه بلوار باغستان به آتشگاه را نیز مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیریت مرکز این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.
 
در این جلسه مقرر شد واحد وصول مطالبات در منطقه راه اندازی شده و مشکلات مالی با همکاری مشاوران و کارشناسان حوزه مالی و اقتصادی شهرداری مرکز، رفع شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین