تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
plusresetminus
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۸۵
امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی در کشور تقویت شود
 
 آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، گفت: برای شناخت بهتر امام(ره) باید آثارشان را مطالعه کنیم و من به شخصه با اینکه سال‌های سال در خدمت‌شان بودم به خوبی ایشان را نشناخته‌ام.
 
وی با اشاره به صفت شجاعت امام‌خمینی(ره) خاطره‌ای از ایشان بیان و تصریح کرد: امام(ره) در زمان دستگیری هم فرمودند که والله من نترسیدم، ولی آنها ترسیده بودند و به عمل نشان دادند که از هیچ قدرتی جز خداترسی ندارند.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دو پیام که امام(ره) برای حجاج داده‌اند از بهترین بیانات ایشان است که بنده آن را چندین بار خوانده‌ام که بسیار جالب و تأثیرگذار در مسائل جاری است و روحیه جهادی و انقلابی‌گری را در انسان زنده می‌کند.
 
آیت‌الله جنتی اظهار داشت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنها صحبت می‌کنیم و عمل ما حرف‌مان را تأیید می‌کند که خبرگان باید پیشاپیش در حرکت باشد و جوانان را راهنمایی و روحیه و فطرت اسلامی و انقلابی را شکوفا کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده مایل بودم که آقای سیدحسن خمینی هم اینجا بودند و به ایشان عرض می‌کردم که از همه اولاتر به این موضوع، بیت امام‌خمینی(ره) است
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین