تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم تکواندوی ایران شرایط کیمیا علیزاده را ایده آل توصیف کرد و گفت: کادر فنی تلاش می‌کند تا ملی پوشان با آمادگی بالا راهی مسابقات آسیایی جاکارتا شوند.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۴۸۰
شرایط کیمیا علیزاده ایده‌آل است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرو کمرانی در رابطه با انتخاب ملی پوشان نهایی تیم ایران در رقابت‌های آسیایی «جاکارتا» گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی در خانه تکواندو برگزار شد. پس‌ازآن مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور تمامی ملی پوشان برگزار شد و درنهایت نفرات آماده را برای مسابقات آسیایی جاکاراته انتخاب کردیم.
 
وی در ارتباط با آخرین شرایط کیمیا علیزاده گفت: اسفندماه سال گذشته بود که پس از گذراندن یک دوره مصدومیت بار دیگر کیمیا به مسابقات برگشت هیچ‌کس به‌عنوان مصدوم به کیمیا نگاه نمی‌کند و او را با مدال‌هایش می‌شناسند با همه این اوصاف و فشارهای روحی که کیمیا داشت موفق عمل کرد و خوشحالم که در مبارزه با مصدومیت سخت خود پیروز شد.
 
سرمربی تیم تکواندوی ایران به کسب مدال برنز علیزاده در رقابت‌های قهرمانی آسیا  اشاره کرد و گفت: این اولین مسابقه بین‌المللی بود که پس از مصدومیت در آن شرکت کرد خیلی نخواستیم روی این قهرمان المپیکی فشار باشد ولی او موفق عمل کرد و به‌شخصه از بازی‌های کیمیا علیزاده در رقابت‌های قهرمانی آسیا راضی هستم و او می‌تواند در آینده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد.
 
کمرانی در پاسخ به این سؤال که چرا تکواندو از شرایط ایده آل خود دور شده است گفت: با شما موافقم نتایجی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب شد ضعیف بود ولی در چند ماه اخیر تکواندوکاران جوانی به تیم اضافه شدند که تجربه رقابت بین‌المللی ندارند و فکر می‌کند این دوره به‌زودی به پایان می‌رسد و شاهد درخشش ورزشکاران در رقابت‌های جهانی خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: بازی‌های آسیایی و کسب مدال بسیار سخت است ولی کادر فنی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا ملی پوشان با آمادگی بالا راهی این مسابقات شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین