تاریخ انتشارسه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
plusresetminus
در معاملات بازار آزاد تهران؛

ثبات نسبی قیمت سکه/ دلار ۵۲ تومان گران شد

حزب الله : معاملات چهارمین روز کاری سال ۹۶ شاهد ثبات نسبی نرخ انواع سکه نسبت به دیروز بود اما قیمت دلار با افزایش چشمگیری مواجه شد و با ۵۲تومان افزایش به ۳۸۱۶ تومان رسید.
۰
کد مطلب : ۱۳۷۲۸۰
ثبات نسبی قیمت سکه/ دلار ۵۲ تومان گران شد
 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جریان معاملات چهارمین  روز کاری سال ۹۶، بازار انواع سکه آرامش نسبی را تجربه کرد به طوری هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بدون تغییر قیمت یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان، هر قطعه سکه طرح قدیم با ۵۰۰تومان افزایش قیمت، یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم سکه با ۵۰۰تومان افزایش ۶۸۹ هزار تومان، ربع سکه با سه هزارتومان افزایش ۳۷۱ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۲۵۰۰تومان افزایش ۲۴۱هزار و۵۰۰ تومان فروخته شد.

امروز در بازار آزاد تهران همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی بدون تغییر ۱۲۵۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بدون تغییر قیمت ۱۱۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله شد.

در بازار ارز نیز دلار با ۵۲ تومان جهش قیمت به ۳۸۱۶ تومان رسید، یورو با دو تومان افزایش قیمت ۴۱۳۸ تومان معامله شد؛ پوند انگلیس نیز ۷ تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و هر پوند در برابر ۴۷۸۳تومان فروخته شد. درهم امارات نیز بدون تغییر باقی ماند و ۱۰۶۱ تومان فرروخته شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین