تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
plusresetminus
به دنبال انفجار یک بشکه تینر رخ داد

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی سپهر

حزب الله : به دنبال انفجار یک بشکه تینر در واحد تولید رنگ‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد، آتش‌سوزی مهیبی اتفاق افتاد که هنوز به طور کامل مهار نشده است.
۰
کد مطلب : ۷۴۷۳۸
آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی سپهر
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،این آتش‌سوزی حدود ساعت 11:10 صبح امروز در شرکت داناکیمیا که تولیدکننده رنگ‌های صنعتی است، رخ داده و تا این لحظه با وجود تلاش‌های ماموران آتش‌نشانی هنوز مهار نشده است.

در این رابطه احمد غلامی مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی سپهر نظرآباد به خبرنگار فارس گفت: بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه کسب کرده‌ایم، آتش‌سوزی به دنبال انفجار یک بشکه تینر رخ داد و به دلیل وجود مواد شیمیایی در این کارخانه، به سرعت آتش‌سوزی از کنترل خارج شد.

وی درباره اقدامات انجام شده برای مهار این حادثه نیز گفت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از شهرهای هشتگرد، آبیک، نظرآباد و تنکمان به محل اعزام و اقدامات ایمنی در این زمینه انجام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی سپهر افزود: همچنین در همان لحظات نخست حادثه، گاز و برق این شهرک با هدف جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی قطع شد.

غلامی گفت: همچنین کارخانه‌های همجوار نیز به طور کامل تخلیه شد تا از هرگونه سرایت آتش‌سوزی به این واحدها جلوگیری شود.

وی درباره خسارات احتمالی نیز گفت: خسارات مالی بسیار سنگینی به شرکت تولید رنگ‌های صنعتی وارد شده، اما خوشبختانه حادثه فوق خسارت جانی نداشته است.

لازم به توضیح است، تا لحظه مخابره این خبر، هنوز آتش‌سوزی به طور کام مهار نشده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین