تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
plusresetminus
حزب الله : از دست دادن همسر یکی از سخت‌ترین غصه‌های دنیا است، اما وقتی این داغ در جوانی اتفاق بیفتد تحمل آن بسیار سخت می‌شود. در این مطلب به هنرمندانی اشاره خواهیم کرد که همسرشان را در جوانی از دست داده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۸۸
هنرمندانی که در جوانی همسرشان را از دست دادند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،از دست دادن همسر یکی از سخت‌ترین غصه‌های دنیا است، اما وقتی این داغ در جوانی اتفاق بیفتد تحمل آن بسیار سخت می‌شود. در این مطلب به هنرمندانی اشاره خواهیم کرد که همسرشان را در جوانی از دست داده‌اند.
 
 
زیبا بروفه و درگذشت ناباورانه همسرش
زیبا بروفه و همسرش پیام صابری بازیگر، گریمور و کارگردان از زوج‌های هنری بودند که ۲۰ سال عاشقانه در کنار هم زندگی کردند. این زوج پسر هفت ماهه‌ای به نام اهورا دارند. پیام صابری یکشنبه ۱۸ آذر بر اثر ایست قلبی ناباورانه درگذشت. سجاد قره گوزلو که از بازیگران مجموعه در حال ساخت کوله پشتی به کارگردانی پیام صابری مرحوم بود درباره چگونگی درگذشت او می‌گوید که این بازیگر بسیار ناگهانی در منزلش دچار تنگی نفس شده و به اصرار همسرش روانه بیمارستان شده اند که متاسفانه صابری در بیمارستان فوت کرده است.
 
سرطانی که به مسعود رسام مهلت نداد
فریبا نادری همسر زنده‌یاد مسعود رسام از تهیه‌کنندگان برجسته تلویزیون بود. این دو هنرمند در فیلم «مروارید سرخ» با هم آشنا شده بودند. فریبا نادری درباره بیماری مسعود رسام گفته بود: سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکتر‌ها می‌گفتند کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد، اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.
 
 
خداحافظی ابدی شراره درشتی با رضا ژیان
شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان از بازیگران شناخته شده بود. این دو هنرمند در سریال زیر آسمان شهر ۳ با هم بازی می‌کردند. رضا ژیان در سال ۱۳۸۱ در سن ۵۳ سالگی درگذشت.
 
تصادف تلخ بنیامین
از اتفاقات تلخی که واکنش‌های زیادی داشت درگذشت همسر بنیامین بهادری بود. در سال ۱۳۹۲ بنیامین بهادری با همسرش نسیم حشمتی، و دختر دو ساله‌شان سوار بر خودروی بودند، که سرعت زیادی اتومبیلی باعث واژگونی خودروی آن‌ها شد. در این حادثه همسر بنیامین که راننده هم بود، درگذشت و راننده‌ای که باعث این تصادف شده بود، متواری شد.
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین