تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
plusresetminus
حزب الله : رسانه ویتنامی «زینگ» در گزارشی به بررسی میزان قدرت و عملکرد احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخت.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۸۲
ملی پوشان فوتبال ایران در رویای فتح جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رسانه ویتنامی «زینگ» در گزارشی به بررسی میزان قدرت و عملکرد احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخت و نوشت: ایران یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا است و بالاتر از تیم‌های ژاپن، عربستان سعودی و کره جنوبی در صدر رنکینگ تیم‌های آسیایی فدراسیون جهانی قرار دارد.
 
رسانه ویتنامی در ادامه نوشت: هدف کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تنها قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا است. ایران ۱۱ بازیکن قدرتمند خود را که از جام جهانی ۲۰۱۸ در تیم ملی ایران حضور داشتند در اختیار دارد و قرار است سرمربی این تیم فهرست ۲۱ نفره را که قوی‌تر هم خواهد شد در آینده ای نزدیک اعلام کند.
 
این رسانه ویتنامی درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نوشت: بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیا همان نفراتی هستند که توانستند علاوه بر دفاع برابر تیم ملی اسپانیا که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ بود و کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و تیمش بایستند. بازیکن ایرانی به نام علیرضا بیرانوند نیز توانست در جریان این رقابت‌ها پنالتی رونالدو را مهار کند و مانع گلزنی او شود.
 
البته تیم ملی فوتبال ایران ستاره‌های ی دیگری از جمله سردار آزمون با ارزش بیش از ۸ میلیون دلار، میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری فرد زننده گل ایران به پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ و یا علیرضا جهانبخش آقای گل سابق لیگ هلند و بازیکن حال حاضر برایتون را در اختیار دارد و بازیکنانی همانند سامان قدوس و کاوه رضایی نیز می‌توانند باعث سخت شدن رقابت برای تیم آسیایی برابر ایران شوند.
 
در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران با تمام ستاره‌های خود تنها برای قهرمانی در مسابقات حاضر خواهد شد. تیم ملی ایران در دور قبلی مسابقات برابر تیم ملی فوتبال عراق شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. با این حال کی روش، دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستریونایتد در تلاش است تا پس از سال‌ها ایران را به قهرمانی برساند چرا که در زمان صعود ایران به جام جهانی این موضوع را به تمامی تیم‌های آسیایی اثبات کرده بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین