تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت: توجه به تذکرات اعضای شورا و پیگیری آن ها موجب رشد و پیشرفت شهر می شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۸۶
توجه به تذکرات شورا توسعه را به همراه دارد/ اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان سال جاری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با تاکید بر ضرورت ایجاد هم افزایی میان شورا و شهرداری و به دنبال آن ارایه خدمات شایسته تر به شهروندان، گفت: اعضای شورا وکالت مردم را بر عهده دارند و قطعا تذکرات و پیشنهادات آنان مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: سعی می کینم ظرف مدت یک هفته یا کمتر، بازخورد تذکرات و پیشنهادات اعضای شورا را شاهد باشیم و اقدامات خدماتی شهر را بر این اساس پیش ببریم.
 
کمالی زاده در ادامه به بازدیدهای خود از پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود: هدف از این بازدیدها تزریق جان تازه به رگ های شهر است.
 
شهردار منتخب کرج با اشاره به اینکه در پروژه بزرگراه شمالی کارهای خوبی انجام شده است، عنوان کرد: به رغم انجام اقدامات مناسب در این زمینه، بنا به دلایلی طی ۷ ماه گذشته پروژه یک و هفت دهم پیشرفت داشته در صورتی که باید ماهی دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.
 
کمالی زاده افزود: طی هفته جاری بدهی های بانک شهر را نیز مورد بررسی قرار دادیم و در تلاشیم پس از پرداخت بدهی ها لاین جدیدی را برای اجرای پروژه های نیمه تمام باز کنیم.
 
این مسول با اشاره به پیگیری مجدانه شهرداری در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام، گفت: طی شش ماه آینده این پروژه ها به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
 
سرپرست شهرداری کرج، در بخش دیگری از صحبت های خود به بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر بسیار فرسوده شده و نیازمند ساماندهی و نوسازی است که این موضوع در دستور کار قرار دارد.
 
 
تا پایان سال جاری ۵ پروژه مشارکتی کلنگ زنی می شود
کمالی زاده با اعلام این مطلب بیان داشت: مقرر شده تا پایان سال جاری ۵ پروژه مشارکتی کلنگ زنی شود.
 
بررسی بحث های برندینگ، محیط زیست، کاشت درخت، فرودگاه پیام و استحصال گاز و لندفیل در حلقه دره از دیگر مواردی بود که از سوی کمالی زاده مطرح شد.
 
 
خرید 2 میلیارد تومان قیر طی روز جاری 
سرپرست شهرداری کرج همچنین از خرید 2 میلیارد تومان قیر طی روز جاری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا ۱۵ آبان ماه بحث تراش و روکش آسفالتِ شهر را به اتمام برسانیم.
 
کمالی زاده در بخش پایانی به ایجاد باغ کتاب در شهر نیز اشاره کرد و افزود: امیدوارم با ایجاد این مجموعه بتوانیم مجموعه ای منحصر به فرد به عنوان مکمل موسسات تحقیقاتی شهر داشته باشیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین