تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت: سامانه 137 در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایات مردم راه اندازی شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۷۸۵
پیگیر شکایت شهروندان در سامانه 137 هستیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا سیفی با حضور در دفتر سامانه 137، اظهار کرد: شهروندان منطقه 8 می توانند مشکلات امور شهری خود را با برقراری تماس با سامانه 137 به اطلاع کارشناسان این حوزه مدیریت شهری برسانند تا پیگیری های لازم صورت بگیرد.
 
وی افزود: مرکز 137 شهرداری آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله ها و مناطق شهری است.
 
این مسئول تصریح کرد: خدمات شهری و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و چشم انداز شهری و امور اجتماعی و مزاحمت های شهری از عمده موضوعاتی است که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار می کنند.
 
سیفی با اشاره به نحوه کارکرد این سامانه گفت: ابتدا درخواست ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان توسط تلفن 137، ایمیل، پیام کوتاه، نرم افزار های موبایل و درگاه اینترنی ثبت و کد رهگیری دریافت می شود.
 
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج یادآور شد: در این روش درخواست های مردمی به مسئول اجرایی ارجاع می شود و وی باید به آن ها در زمان مشخص پاسخ دهد و  درصورت جلب نشدن رضایت شهروند، پیام جهت پیگیری ویژه به ناظر سامانه و کارتابل پیگیری ویژه انتقال داده می شود.
 
بیشترین تماس شهروندان  در خصوص  فضای سبز و بوستان های شهری  است  
وی با اشاره به اینکه بحث‌های اجتماعی در سومین دسته درخواست‌های سامانه 137 قرار می‌گیرد، بیان کرد: با توجه به ازدیاد فضای سبز شهری، بیشترین تماس مردم منطقه در خصوص فضای سبز و بوستان های شهری، حفظ و نگهداری، آبیاری پارک های محلی است. 
 
سیفی گفت: در این سامانه به صورت شبانه‌روزی از طریق دو درگاه مجازی و نیمه مجازی و همچنین شماره 137 به عنوان برند و شماره شناخته شده این سامانه پاسخگوی شهروندان است.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین