تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله: معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری لرستان ضمن توصیه به افراد مبنی بر جلوگیری از ورود به سمت مواد محترقه، از اتمام حجت با سوءاستفاده کنندگان سیستماتیک از فضای چهارشنبه سوری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۸۸۳
استفاده از مواد محترقه جرم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیژن دارایی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای آخرین چهارشنبه سال اظهار کرد: چهارشنبه سوری سابقه دیرینه‌ای با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران زمین دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه استفاده ناروا از مواد محترقه طی سالیان اخیر توسط جوانان و نوجوانان بسیار شده، به‌گونه‌ای که در برخی موارد سبب وارد ساختن صدمات جبران ناپذیری به استفاده کنندگان، حاضران در آئین و افراد در حال تردد شده است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری لرستان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث احتمالی آخرین چهارشنبه سال، بیان داشت: نخستین موضوع مطرح شده در این جلسات تاکید بر تقویت فرهنگ مردمی برای بهره بردن صحیح از این آئین بوده است.
 
دارایی تصریح کرد: مخالف شادی مردم نیستیم اما این شادی بایستی هدفمند و بدون هرگونه آسیب و یا تخریب به جسم و جان مردم بوده و امنیت شهروندان را تهدید نکند.
 
وی با تاکید بر اینکه استفاده از مواد محترقه به موجب قانون جرم است و قانون‌گذار برای آن مجازاتی را پیش‌بینی کرده، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم ضمن فرهنگ سازی برای هدفمند نمودن شادمانی‌ها، در حوزه قضائی برخورد قاطع با حاملان و همچنین افراد نگهدارنده و توزیع کننده مواد محترقه صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه اغماضی در این زمینه نخواهیم داشت.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری لرستان ضمن توصیه به افراد مبنی بر جلوگیری از ورود به سمت مواد محترقه، از اتمام حجت با سوءاستفاده کنندگان سیستماتیک از فضای چهارشنبه سوری خبر داد.
 
دارایی اظهار داشت: از کسانی که در خصوص حوادث چهارشنبه سوری سال‌های گذشته دارای سابقه‌ بودند در مراجع قضائی تعهد کتبی گرفته و با آن‌ها اتمام حجت شده است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین