تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تمدید نخستین جشنواره کاریکاتور با موضوع تفکیک از مبدا پسماند خبر داد و افزود: این مهم با توجه به استقبال گسترده شهروندان کرجی محقق شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۴۰۱
نخستین جشنواره کاریکاتور با موضوع تفکیک از مبدا پسماند تمدید شد/ ارسال بیش از 70 اثر تا کنون

 


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس سعیدی کیا در گفتگو با خبرنگار این خبر را اعلام کرد و گفت: پس از گذشت 30 روز از اعلام اجرای نخستین جشنواره کاریکاتور در استان البرز، تا کنون بیش از 70 اثر مرتبط با موضوعات جشنواره از شهروندان دریافت شده است.

این مسئول، راه های کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا زباله و حفظ محیط زیست را از موضوعات جشنواره ذکر و عنوان کرد: خوشبختانه موضوعات جشنواره مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفته و ارسال بیش از 70 اثر در مدت زمان 30 روز، شاهدی بر این مدعی است.

وی زمان اتمام جشنواره را دهم خرداد ماه جاری اعلام کرد و افزود: شهروندان علاقمند به شرکت در جشنواره می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، دهم خرداد آثار خود را به آدرس email:pasmandinfo@karaj.ir ارسال و یا جهت تحویل آثار به آدرس بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، جنب بازار روز لاله، سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اظهار داشت: اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز در تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری، همزمان با روز محیط زیست صورت می گیرد.

سعیدی کیا در پایان سخنان خود گفت: پس از اتمام جشنواره و انتخاب نفرات برتر، از آثار دریافتی، کتابچه ای به منظور ارتقاء فرهنگ شهروندی با مضوع حفظ محیط زیست با نام خالقان اثر، چاپ می شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

گفتنی است، شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 026-32756335 تماس گرفته یا به شماره 10006335 پیامک بزنند؛ همچنین برای مشاهده جزئیات بیشتر از نحوه ارسال آثار می توانند به سایت pasmandkaraj.ir مراجعه کنند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین