تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
plusresetminus
حزب الله: آیت‌الله دری نجف‌آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه راهپیمایی‌ روز قدس دل‌های‌ صهیونیست‌ها را خواهد لرزاند، گفت: در روز قدس از مصر می‌خواهیم تا اجازه دهد خدمات دارویی و درمانی به مردم غزه برسد.
۰
کد مطلب : ۵۸۷۹۰
راهپیمایی‌ روز قدس دل‌ صهیونیست‌ها را خواهد لرزاند
 
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت‌الله دری نجف‌آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما بیان داشت: موضوع بسیار مهم در این ایام مسئله دلخراش سرزمین مظلوم غزه است و روز قدس یادگار امام(ره) و شهدا و مورد عنایت رهبر فرزانه انقلاب است، این روز، روز حمایت از مظلومان و مقابله با ظالمان و برائت جستن از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و مجموعه جریاناتی است که از این جنایات حمایت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: ملت شریف ما و تمامی مسلمانان بلکه تمامی آزادی‌ خواهان دنیا باید در این روز به‌پاخیزند زیرا مسلما راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم فلسطین و لرزاندن دل صهیونیست‌ها خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: در این راهپیمایی همگی آمادگی خود را برای هرگونه کمک‌های درمانی و دارویی به مردم غزه اعلام خواهیم کرد و از مجامع بین‌المللی و همچنین کشور مصر می‌خواهیم تا با بازکردن مرز اجازه بدهند تا خدمات به این مردم ستمدیده برسد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش تصریح کرد: مردم امسال باید در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از سال‌های گذشته حاضر شوند و باید بدانند که نه تنها این حضور برای دنیا ارزش دارد بلکه چنین قدم‌هایی در صراط نیز نخواهد لرزید و امیرالمؤمنین(ع) نیز این افراد را شفاعت خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین