تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج با حضور در محله نوروزآباد منطقه 2 شهرداری این کلانشهر به دیدار خانواده شهید آیت سید مومنی رفت.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۵۰۵
دیدار شهردار کرج با خانواده شهید آیت سید مومنی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و خانواده آنها به همراه تعدادی ازمدیران و معاونان این دستگاه با خانواده شهید آیت سید مومنی دیدار کرد.
 
شهردار کرج در این دیدار ضمن گفتگو با خانواده معظم شهید آیت سید مومنی در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وجانبازان گرانقدر توفیقی الهی است با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و استقامت این خانواده تجلیل کرد.
 
همچنین دکتر نصیری، خواستار آن شد تا معاون و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیر امور ایثارگران شهرداری کرج از طریق رایزنی با بنیاد شهید استان البرز، مشکل پرداخت حقوق برای بازماندگان شهید آیت سید مومنی را پیگیری کنند.
 
 
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزء  وظایف مسئولان نظام و انقلاب است و حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت رسانی می شود.
 
 خانواده شهید آیت سید مومنی هم در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از توجه شهردار کرج به خانواده شهدا، عنوان کردند در چند سال گذشته، این اولین بازدید یکی از مدیران ارشد شهری کرج از خانواده های شهدای محله نوروز آباد است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین