تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل منابع طبعی و آبخیزداری استان البرز از فعال بودن ۲۰۰ پیشخوان دولت در راستای اجرای نرم افزار "سامط" در استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۰۳
واگذاری خدمات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری البرز به دفاتر پیشخوان

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حامد فرضی با اشاره به واگذاری خدمات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: بیش از 200 پیشخوان دولت در این راستا در استان البرز فعال و در حال حاضر فرایند  60 پیشخوان آماده شده که امیدواریم تا پایان سال تمام پیش‌خوان‌ها به این سیستم متصل شوند.

 وی با اشاره به اینکه مقدمات این کار از سال 93 در استان البرز شروع شده است، افزود: نرم‌افزار "سامط"(سامانه استعلامات منابع طبیعی) در راستای تحقق دولت الکترونیک و به‌منظور اجرایی شدن موضوع برون‌سپاری استعلامات منابع طبیعی در کشور اجرایی شده که  استان البرز در زمینهٔ برون‌سپاری استعلامات منابع طبیعی در کشور پیشروست.

مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه این سامانه به ‌منظور نحوه پاسخگویی به استعلامات و کاهش تعداد مراجعات افراد به ادارات منابع طبیعی صورت گرفته است، عنوان کرد: این سامانه  با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، انجمن دفاتر پیشخوان و سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز راه‌اندازی شده است.

فرضی با تاکید بر اینکه در این سامانه کارشناسان عضو سازمان نظام‌مهندسی در راستای تأیید یا تهیه نقشه‌های مورد نیاز مشغول به کار هستند، افزود: نرم‌افزار "سامط" اختصاص به  منابع طبیعی دارد و سبب گام‌های  مهمی در جهت تحقق دولت الکترونیک و خدمت‌رسانی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اعلام اینکه اتصال کل استان‌های کشور به این سامانه، ثبت درخواست متقاضیان در تمامی نقاط بدون حضور در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها صورت می‌پذیرد، گفت:سامانه استعلامات منابع طبیعی نرم‌افزاری سامط است که در آن  متقاضیان به‌جای مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، با در دست داشتن برگه استعلام، مدارک مالکیتی به دفاتر پیشخوان سطح استان مراجعه و درخواست خود را ثبت می‌کنند.

فرضی با تاکید بر اینکه امنیت این سامانه بسیار بالا بوده و دسترسی به اطلاعات مربوط به سرور اصلی امکان‌پذیر نیست، گفت: پس از اجرایی شدن این طرح تمام مراحل کار تا صدور پاسخ قطعی به‌صورت پیامک به اطلاع افراد می‌رسد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین