تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
plusresetminus
حزب الله : علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: این روزها همه بلاتکلیفم و نمی‌دانیم تیم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود یا نه.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۹۰۶
برای ورزش و کشتی ایران زشت است تیم امید به مسابقات جهانی نرود/ همه بلاتکلیف هستیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رضایی  با ابراز ناراحتی از احتمال عدم اعزام شاگردانش به مسابقات جهانی رومانی اظهار داشت: تا امروز سه مرحله اردو برگزار کرده‌ایم و پیش از آن هم مسابقات انتخابی امید را داشتیم. اگر قرار بود تیم اعزام نشود بهتر بود این اردوها و مسابقات هم برگزار نشود. اردوهای بعدی‌مان لغو شده و همه مربیان و کادرفنی ما بلاتکلیف هستند، نمی‌دانیم قرار است تیم به مسابقات برود یا نرود.
 
وی تاکید کرد: این خبرها اول برای ورزش ما و بعد برای کشتی به عنوان یک رشته مدال آور المپیکی زشت است؛ اینکه به خاطر مشکلات مالی مسابقات جهانی را از دست بدهیم. امیدها اصلی‌ترین تیم و پشتوانه برای تیم ملی بزرگسالان ما هستند عدم اعزام آنها به مسابقات جهانی و بلاتکلیفی در برگزاری اردوها خیلی برای کشتی ما بد است.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: کشتی ورزش مدال آور ما است، امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری انجام دهند که تیم به مسابقات جهانی اعزام شود. از دست دادن این رقابت‌ها سرمایه‌های ما را از بین می‌برد و این اتفاق بدی برای کشتی خواهد بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین