تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
plusresetminus
حزب الله : وزیر کشور عربستان شایعات منتشر شده در خصوص صدور فرمان قتل جمال خاشقجی را رسما تکذیب کرد و این شایعات را بی اساس خواند.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۵۰۷
عربستان اقدام به قتل خاشقجی را رسما تکذیب کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، خبرنگار الحدث در گزارشی گفت: عربستان رسما همه آنچه را که شایعات منتشر شده در خصوص ناپدید شدن جمال خاشقجی خواند را تکذیب و محکوم کرد. شاهزاده عبدالعزیر بن سعود بن نایف وزیر کشور سعودی تمام شایعاتی را که در خصوص صدور دستور رسمی قتل خاشقجی منتشر شده است، کذب محض و گمانه زنی هایی دانست که صحت ندارد و ریاض آن را به شدت محکوم می کند.
 
وزیر کشور سعودی همچنین بر اهمیت نقش رسانه ها در انتقال حقایق و تأثیر نگذاشتن آنها بر روند تحقیقات تأکید کرد. ریاض با هدف گسترش دایره اقدامات برای آشکار ساختن زوایای پنهان قضیه ناپدید شدن خاشقجی به آنکارا پیشنهاد داد در این زمینه همکاری دوجانبه صورت گیرد. درخواست سعودی که بنا به اعلام سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با استقبال و موافقت مواجه شد، شامل تشکیل یک تیم کاری مشترک با حضور کارشناسانی از دو کشور است تا به تحقیقات در خصوص ناپدید شدن خاشقجی در استانبول مشغول شوند.
 
موافقت مقامات ترکیه با درخواست عربستان باعث شد گام های میدانی فوری در این زمینه برداشته شود، به طوری که بلافاصله یک هیئت سعودی وارد آنکارا شد تا اقدامات امنیتی گسترده ای را آغاز کنند به این امید که هر چه سریعتر از سرنوشت خاشقجی اطلاعاتی به دست آید.
منبع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین