تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله: سرپرست فدراسیون والیبال از تمدید قرارداد کولاکویچ با فدراسیون خبر داد و گفت: امیدوارم برنامه‌های کولاکویچ به خوبی پیش رفته و کادری که او می‌خواست برای او فراهم‌ شده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۰۳
قرارداد کولاکویچ با والیبال ایران تمدید شد‌‌
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،افشین داوری در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم  اظهار داشت: در سال جاری میلادی ایران 3 میزبانی بین‌المللی دارد، به‌طوری‌که 2 میزبانی در لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل و ارومیه است و ستادهای آن تشکیل‌شده و ارتباطات آن به صورت قوی برقرار شده و با سربلندی برگزارکننده خوبی خواهیم بود.
 
وی افزود: دیگر میزبانی مهم ایران در سال 2019 مربوط به مسابقات قهرمانی مردان آسیاست و برگزاری این رویداد در ایران فرصت تازه‌ای برای والیبال ایران فراهم می‌کند و ظرفیت‌های ما را به نمایش خواهد گذاشت.
 
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: در حوزه بانوان کارهای زیادی در حال اقدام بوده و با توجه به زمینه مناسبی که ایجادشده منتظر افزایش تعداد لژیونرهای والیبال ایران در بخش بانوان هستیم، به‌طوری‌که 3 بازیکن کشور هم‌اکنون در ترکیه بازی می‌کنند و ظرفیت حضور آن‌ها در لیگ کشورهایی چون لهستان و ایتالیا نیز وجود دارد.
 
داوری عنوان کرد: هدف مهم آینده ما مربوط به المپیک 2020 است، به‌طوری‌که ابتدا می‌خواهیم ورودی المپیک را کسب کنیم و سپس در توکیو به عنوان یک چشم‌انداز در جمع 4 تیم برتر المپیک قرار بگیریم، ضمن اینکه کسب مدال نیز دور از دسترس والیبالیست‌های ما نیست.
 
وی درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ایگور کولاکویچ مربی باهوشی است البته او مشکلات و موانعی داشت که ما این موانع را رفع کردیم، عزم جدی بر این وجود داشت که قرارداد او تمدید شود البته گاهی تعاملات لازم صورت نمی‌گیرد و برخی اسمش را لجبازی می‌گذارند، اما این تعامل برای تمدید قرارداد کولاکویچ صورت نگرفته بود اما خوشبختانه این اتفاق رخ داد و قرارداد وی تمدید شد.
 
سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: امیدوارم برنامه‌های کولاکویچ به خوبی پیش رفته و کادری که او می‌خواست برای او فراهم‌شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین