تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
plusresetminus
حزب الله : نائب رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر کرج اجرای پروژه های همرانی کلان در سطح شهر را حاصل مدیریت یکپارچه شورا و شهرداری عنوان کرد و گفت: مدیریت جهادی مدیریت انبیا و پیامبران است و از الزامات مديريت جهادي انگيزه و اراده یک مدیر جهت رضاي خلق خدا و خدمتگزاري به مردم است.
۰
کد مطلب : ۱۴۲۰۰۴
مدیریت جهادی مدیریت انبیاء و پیامبران است/ اجرای پروژه های عمرانی حاصل عزم جهادی

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی بخشی در گفتگو با خبرنگار   ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در شهر و محدودیت منابع مالی اقدامات بسیار ارزنده ای در حوزه عمران در سطح شهر صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

این مسئول با بیان این که مسئولان در هر سنگری سرباز ولایت هستند، افزود: با اطاعت از فرامین رهبری می‌توانیم بسیار بهتر و شایسته‌ تر خدمات رسانی را به منصه ظهور رساند.

وی مديريت جهادي را مديريت انبيا و پيامبران خدا دانست و افزود: يكي از الزامات مديريت جهادي اين است كه مدير جهادي با انگيزه و اراده جهت رضاي خلق خدا و خدمتگزاري به مردم بكوشد.

 


نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان كرد: در قاموس ديني، خدمت به مردم يك عبادت است و اين يكي از مهمترين الزامات مديريت جهادي است.

علی بخشی با تاکید بر اینکه منابع محدودی در اختیار مدیران است، گفت: با توجه به این نکته مهم باید برنامه های ضروری را در اولویت قرارداد و زمان در این بین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مسئول با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای پروژه ها اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان خدمات رسانی به مردم است لذا باید در مدت تصدی پست خود این وظیفه را به درستی انجام داده تا مورد عنایت خداوند قرار گیرند

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین