تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

نتیجه مواضع غلط ترامپ وحدت و انسجام بیشتر کشور شد

حزب الله : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه نتیجه مواضع غلط ترامپ وحدت و انسجام بیشتر کشور شد گفت: دشمن به سبب روبه‌رو شدن با اقتدار نظام و سپاه عقب‌نشینی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۱۰۱
نتیجه مواضع غلط ترامپ وحدت و انسجام بیشتر کشور شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که با حضور نماینده دستگاه‌ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد با اشاره به برنامه‌های روز 13 آبان اظهار داشت: امسال 13 آبان روز شنبه قبل از اربعین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه مراسم 13 آبان سال جاری باید شکل عزای امام حسین(ع) را به خود بگیرد، ادامه داد: شعار "غیرت انقلابی" برای امسال با توجه به اوضاع منطقه انتخاب شده است.

روحی یزدی با اشاره به گفته اوباما که "من قدرت هسته‌ای ایران را مهار کردم و نفر بعد قدرت نظامی را مهار کند"، بیان کرد: همه آنها در پی ایجاد فرصتی برای رسیدن به هدف خود هستند اما موضع یکپارچه مسئولان کشور و از موضع قدرت صحبت کردن اثرات خود را بر جامعه جهانی گذاشت.

وی با بیان اینکه بعد از مطرح شدن اینکه قرار است سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند و سپاه آنها را تهدید کرد آنها عقب‌نشینی کردند، اضافه کرد: دشمن به سبب روبه‌رو شدن با اقتدار نظام و سپاه عقب‌نشینی کرد و فرجه‌ای که برای برجام دادند برای ارزیابی دفاع مردم و مسئولان از نظام است.

روحی یزدی با اشاره به اینکه نتیجه مواضع غلط ترامپ وحدت و انسجام بیشتر کشور شد، عنوان کرد: امسال منتظر حضور اقشار گوناگون مردم در صحنه 13 آبان هستیم.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت حال حاضر کشور زیر 30 سال است، افزود: این یعنی اینکه آنها در زمان انقلاب نبودند و آوردن آنها در صحنه یک زیرساخت اساسی برای نظام و  کشور است.

روحی یزدی با اشاره به اینکه برای سخنرانان 13 آبان از سرداران سپاه استفاده می‌شود تا ضربه‌ای بر دهان ترامپ باشد، گفت: این یعنی سپاه هنوز در بین مردم جایگاه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: مسیر این راهپیمایی در کرج از میدان توحید تا مصلی و از ساعت  9 الی 11 صبح بوده و سخنران آن در کرج سردار مولایی فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین