تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
plusresetminus
حزب الله : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اعلام کرد: ایران کوچک بنابر آمار رسمی نیروی انتظامی کشور، از نظر شاخص های ایمنی رانندگی درونشهری بعنوان بهترین کلانشهر کشور در سال 95 معرفی شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۹۰۴
کرج، شاخص ترین کلانشهر کشور در حوزه ایمنی رانندگی درونشهری شد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد افضلی در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط اداره آمار نیروی انتظامی کشور، استان البرز در سال 1395 از نظر شاخص های ایمنی در زمینه رانندگی درون شهری، شامل شاخص های مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی و مرگ و میر ناشی از تصادفات  در میان کلانشهرهای کشور، کمترین میزان موارد جرحی و فوتی را داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: این در حالی است که شهر کرج طبق اعلام سازمان آمار کشور و بر اساس سرشماری سال 1395 با نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت، چهارمین شهر کشور از نظر جمعیت است و شاهراه اصلی ارتباطی با استان های غربی و شمالی کشور به حساب می آید.

افضلی گفت: این موضوع نشان از موفقیت سیاست های کلی مدیریت شهری کرج در زمینه حمل و نقل ترافیک داشته و اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر به منظور بهبود ایمنی در حمل و نقل شهری بسیار چشمگیر بوده است.

این مسئول خاطر نشلن کرد: طی چهار سال گذشته، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اجرای انواع روش های آرام سازی ترافیک، اجرای خط کشی های طولی و عرضی، تهیه و نصب تابلو های اخباری و انتظامی و هدایت مسیر، آگاه سازی رانندگان با نصب چراغ های هشدار و چشمک زن و در نهایت کنترل تخلفات از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک این معاونت، نقش بسزایی را در کاهش میزان تلفات جانی و مالی ناشی از تصادفات رانندگی داشته و موفقیت مذکور را رقم زده است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین