تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پاسخگو کردن سازمان محیط زیست مجبوریم این سازمان را در وزارت‌ کشاورزی ادغام کنیم تا محیط زیست از مرکز سیاسی به یک مرکز تخصصی خود تبدیل شده و نجات یابد.
۰
کد مطلب : ۷۷۳۲۰
برای نجات محیط زیست از دست سیاسی‌کاری مجبور به ادغام آن با وزارت کشاورزی هستیم

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه 82 نماینده مجلس طرح ادغام سازمان محیط زیست در وزارت جهاد کشاورزی را امضا و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه این طرح با قید 2فوریت مطرح شده امیدواریم به‌زودی در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان و اهواز حق دارند نسبت به وضعیت ریزگردها از مجلس و نمایندگان خود مطالبه کنند، گفت: مردم از نمایندگان خود درباره ریزگردها مطالبه دارند چون آنها نمایندگان خود را ناظر بر دولت می‌دانند اما متأسفانه باید به مردم بگویم که خانم ابتکار و سازمان محیط زیست ایشان پاسخگوی هیچ نهادی نیست.

طبیب‌زاده با اعلام اینکه مجلس سازمان محیط زیست را در بحث ریزگردها مقصر می‌‌داند، گفت: وقتی خانم ابتکار در دولت اصلاحات، رئیس سازمان محیط زیست بود، تالاب هامون خشک شده و مردم خوزستان گرفتار کم‌کاری‌های خانم ابتکار هستند؛ البته خانم ابتکار در حوزه سیاسی کاملاً پرکار هستند و به‌جای پرداختن به وظیفه اصلی خود مدام درگیر فعالیت‌های سیاسی و باندی هستند.

نماینده مردم تهران گفت: برای پاسخگو کردن سازمان محیط زیست، مجبوریم این سازمان را در وزارت‌ کشاورزی ادغام کنیم تا محیط زیست از مرکز سیاسی به یک مرکز تخصصی و نظارت پذیر تبدیل شود تا مجلس هم برای دفاع از حقوق مردم بتواند در صورت بروز مشکلاتی چون ریزگردها، از وزیر مربوطه سؤال کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین