تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
plusresetminus
حزب الله : معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز معتقد است البرز پتانسیل میزبانی رقابت‌های بین‌المللی را دارد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۶۰۹
البرز شایسته میزبانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی است

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید کولیوند در ارتباط با روند رو به رشد میزبانی‌های البرز از رقابت‌های کشوری گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر استان شاهد میزبانی‌های خوبی از  رقابت‌های ورزشی بوده است که این روند در ادامه سال ۹۷ هم ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: یکی از بهترین میزبانی‌های استان البرز برگزاری مسابقات کشتی جوانان کشور و رقابت‌های تکواندو جام فجر بود که این دو رویداد نشان داد که البرز این پتانسیل را دارد حتی میزبان تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.
 
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه به میزبانی استان البرز از رقابت‌های کشوری ورزش سه‌گانه اشاره کرد و گفت: این مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون شهریورماه در البرز برگزار خواهد شد و بازهم شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی در استان البرز خواهیم بود.
 
کولیوند بابیان اینکه عملکرد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ بسیار مطلوب بوده است، گفت: یکی از علت‌های موفقیت هیئت‌های ورزشی استان ارتباط نزدیک و مناسب با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز بوده است.
 
وی بابیان اینکه برنامه اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی است، اضافه کرد: تعداد مدال و افتخارات و اعزام‌های ورزش البرز نشان‌دهنده روند رو به رشد و پیشرفت است و یکی از برنامه‌ریزی‌ها توجه به قهرمانان اعزامی به رقابت‌های آسیایی اندونزی است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین