تاریخ انتشاريکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
plusresetminus
با پایان یافتن موج اول و در آغاز موج دوم سفر های نوروزی

عملکرد مثبت نمایندگی های سایپا درخدمات و امداد رسانی به مسافران نوروزی

حزب الله : 28 انجمن صنفی برعملکرد نمایندگی ها نظارت میکنند و همچنین دفاتر منطقه ای در مراکز استانها با دفتر مرکزی امداد خودرو تعامل و ارتباط نزدیکی را دارند که در جهت حل مشکلات اقدام می نمایند.
۰
کد مطلب : ۷۹۹۴۰
عملکرد مثبت نمایندگی های سایپا درخدمات و امداد رسانی به مسافران نوروزی
 
 
   
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،مهدی حاجی باقری معاون معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با تاکید بر اینکه اجرای طرح خدمات و امداد نوروز 94 گروه خودرو سازی سایپا در اتمام موج اول و آغاز موج دوم سفرهای نوروزی مثبت ارزیابی شده است اظهار داشت: در زمان انجام طرح امداد نوروزی که از 25 اسفندماه شروع و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت مجموعا 510 نمایندگی در دوشیفت اول و دوم در تعطیلات پاسخگوی نیازها و مشکلات مشتریان می باشند که علاوه بر این، 3نماینده مرکزی تهران نیز در راستای رضایتمندی مشتریان در این مدت فعال می باشند.
وی افزود : تا به این لحظه حدود 34000 پذیرش گارانتی و وارانتی انجام شده که تمام تلاش تعمیرگاههای مجاز به انجام سریع خدمات می باشد زیرا عمده مراجعین در شرایط فعلی مسافران عزیزی هستند که در حال استفاده از تعطیلات نوروزی می باشند.
حاجی باقری گفت : قبل از شروع  طرح قطعات مورد نیاز با هماهنگی امداد خودرو سایپا به نمایندگی های کشیک در سراسر کشور ارسال شده است . ولی درعین حال پیش بینی های لازم برای مواقع ضروری انجام گردیده که در صورت اعلام کمبود از سوی نمایندگی ها بلافاصله قطعه مورد نیازارسال خواهد شد.
وی اظهار داشت: در انتخاب نمایندگان کشیک سعی شده است از نمایندگی هایی که خدمات خودروهای جدید از جمله  کولئوس- s300- ریچ – برلیانس را ارایه می دهند در لیست کشیک باشند تا امکان پاسخگویی به نیازها و رفع مشکلات مشتریان درمناطق مختلف کشور فراهم باشد.
حاج باقری گفت: 28 انجمن صنفی برعملکرد نمایندگی ها نظارت میکنند و همچنین دفاتر منطقه ای در مراکز استانها با دفتر مرکزی امداد خودرو تعامل و ارتباط نزدیکی را دارند که در جهت حل مشکلات اقدام می نمایند.
وی خاطر نشان کرد: مدیریت بازرسی امداد وشبکه هم در قالب تیم های دو نفره ماموریت نظارت برعملکرد امدادگران و نمایندگی ها را عهده دار بوده که به طور مستمر در حال فعالیت می باشند و با توجه به شرایط موجود بطور کلی روزانه 130 نفر وظیفه ارتباط با نمایندگی ها را بر عهده دارند.
وی یادآور شد: همکاران مدیریت شکایات مشتریان از ابتدای انجام طرح با تعداد 17 تا 18 نفر تا ساعت 8شب بطور یکسره  پاسخگوی نیازهای مشتریان تا پایان مهلت مقررمی باشند.
حاجی باقری در پایان تاکید کرد: علاوه بر تماس با مرکز ارتباط با مشتریان(CRM )، مشتریان می توانند جهت رفع مشکلات بوجود آمده با شماره تلفن:096770 ، وب سایت سایپا یدک و یا سامانه موبایل تماس حاصل نمایند تا همکاران بتوانند دراسرع وقت نسبت به حل مشکلات اقدام نمایند.
 
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین