تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله : سرمربی اکسین البرز بابیان اینکه از گرفتن آزمایش دوپینگ از بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز استقبال می‌کنم،گفت:اولویت اکسین صعود به لیگ برتر است.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۹۲۳
از آزمایش دوپینگ بازیکنان اکسین استقبال می‌کنم

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی لطیفی   با اشاره به بازی مناسب این تیم و پیروزی در مقابل تیم دسته اولی شهرداری ماهشهر اظهار داشت: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف با تمرینات تیم اکسین البرز شد و برنامه‌ریزی های برای آماده سازی تیم برای مقابل تیم نساجی صورت گرفته ولی به دلیل اعتقادات ویژه بازیکنان و کادر فنی تیم به سالار شهیدان تمرینات تیم لغو شد.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم برای مسابقه مقابل نساجی از امروز آغاز شده افزود:دو جلسه تمرین تا مسابقه در پیش داریم که یک جلسه بسیار سبک است و تنها مصدوم اکسین بهمن کامل است و محرومی برای این بازی نداریم.

لطیفی با تاکید بر اینکه تیم برای مقابل با شهرداری ماهشهر آمادگی خوبی داشت، عنوان کرد: نقطه قوت تیم نساجی مازندران تماشاگران پرشور آن است و به همین دلیل بازی سختی مقابل این باشگاه پیش روی داریم.

وی با اشاره به حضور کارشناسان فدارسیون پزشکی در بازی قبل مقابل شهرداری ماهشهر، گفت: از دو بازیکن  تیم اکسین است  تست دوپینگ گرفته شده و اطلاع داریم که در مسابقه چهارشنبه نیز حضور پیدا می‌کنند و بنده از این آزمایش دوپینگ استقبال می‌کنم .

سرمربی تیم اکسین البرز با بیان اینکه هنوز قرعه کشی  مرحله جدید جام حذفی قرعه کشی انجام نشده، اضافه کرد: اولویت اصلی و سیاست گذاری  تیم اکسین البرز صعود مقتدرانه به لیگ برتر است و نیم نگاهی نیز به جام حذفی داریم.

وی با اشاره به خبرهای مبنی بر حضور مجدد تیم سایپا به البرز ، تصریح کرد: تفاوت عمده‌ای که بین تیم فوتبال اکسین البرز و سایپا وجود دارد این است که اکسین فرزند استان است ولی تیم فوتبال سایپا اینگونه نیست و این تیم  در دوره  گذشته  مورد توجه مردم این استان قرار نگرفت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین