تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

سالانه ۴۰۰ کلاس درس در استان البرز باید ساخته شود

حزب الله : مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه رشد دانش‌آموزی البرز ۲ برابر کشور است گفت: با توجه به افزایش دانش‌آموزان در استان سالانه به ۴۰۰ کلاس درسی نیاز است.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۶۲۲
سالانه ۴۰۰ کلاس درس در استان البرز باید ساخته شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، خسرو ساکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که صبح امروز در حوزه استانداری البرز برگزار شد با اشاره به اینکه این جلسه پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز است اظهار داشت: این جلسه با 8 دستور کار آغاز می‌شود. 
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در جلسه گذشته مقرر شد کمبودها درباره فضا و شاخص‌های ورزشی برای دانش‌آموزان به شهردار ارسال شود، ادامه داد: این اقدام انجام شد اما هنوز کاری انجام نشده است و از طریق خیرین مدرسه ساز یک سالن ورزشی در کیانمهر و یکی در بلوار علامه مجلسی راه‌اندازی می‌شود.
 
ساکی با بیان اینکه البرز 2 برابر رشد دانش‌آموزی کشور رشد دارد و از سال 92 تاکنون 50 هزار نفر رشد دانش‌آموزی در استان بوده است، اضافه کرد: با توجه به افزایش دانش‌آموزان در استان، سالانه به 400 کلاس درسی نیاز است.
 
وی با اشاره به اینکه در استان یک هزار و 400 کلاس ساخته شده است و عقب ماندگی‌های قبلی که در استان وجود دارد همچنان به آموزش و پرورش فشار می‌آورد، عنوان کرد: در طول 4 سال گذشته روند جذب خیرین در استان افزایشی بوده که هر سال بیش از 30 درصد جذب شده‌اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه با توجه به مشکلات در بخش دولتی، در بخش غیردولتی مدارس در استان البرز افزایش یافته است و البرز در این موضوع رتبه دوم کشور را دارد، افزود: 68 درصد پرسنل آموزش و پرورش استان البرز خانم هستند که در این تعداد مازاد وجود دارد و در تعداد معلمان آقا کمبود وجود دارد و از طرفی هم استان به 5 الی 8 هزار کلاس درس نیاز دارد که 5 هزار کلاس، نیاز مطلق است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین