تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
plusresetminus
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج ، عنوان کرد: خیابانها در بافت شهرها به عنوا ن شریانهای حیاتی و سلسله اعصاب شهری از اهمیتی شایان برخوردار هستند، از این رو توجه به مناسب سازی آنها رویکردی جدی و کارشناسانه را می طلبد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۲۱
توجه به مناسب سازی معابر شهر و نقش محدوده های پیاده رو در فضاهای شهری ضروری است

 

 

 

علی سلطانی مقدم در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: پیاده رو ها، از یک سو رکن اصلی شبکه معابر شهری می باشند و در جابجایی افراد و وضعیت ترافیکی شهر نقشی تأثیرگذار دارند، و از سوی دیگر ساده ترین و عامیانه ترین شکل حضور اجتماعی شهروندان را به تصویر می کشند.

سلطانی مقدم رسیدگی به مشکلات معابر و و شریانهای شهری را یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری دانست و هدف ازاجرای مناسب سازی معابر را ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابانهای سطح منطقه ذکر کرد.

وی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان به ویژه معلولین و سالمندان ساکن در این منطقه عنوان کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات رسانی از اولویت های کاری شهرداری است که این مهم با توجه به تاکید شهردار کرج با جدیت پیگیری می شود.

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج یادآور شد: اصل مناسب‌سازی شهر یکی از خواسته‌های مهم جامعه و بخصوص افراد دارای معلولیت است زیرا عدم مناسب‌سازی این معابر، افراد را در دسترسی به معابر مورد نیاز با مشکل مواجه می کند.

سلطانی مقدم در پایان تعهد شهرداریها را به منظور اجرای برنامه های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یاد آور شد وافزود: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر بی وقفه تلاش می کند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین