تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله : با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده؛ عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۷۲۲
عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه 9 اجرایی شد

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس حق محمدلو  از اجرای عملیات بهسازی ترافیک در این منطقه خبر داد و افزود: این مهم با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده اجرایی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات ذکر شده در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان در مدت زمان یک ماه گذشته انجام شده است، اظهار داشت: اقدامات ترافیکی در منطقه با هماهنگی پلیس راهور به اتمام رسیده است.
 
حق محدلو از نصب تعداد 30 عدد تابلو علائم ترافیکی و انتظامی بازدارنده و هشدار دهنده، تعویض 13عدد باتومی معیوب (استوانه ای ایمنی) 18 عدد کف پوش، 24 عدد سرعت گیر آسفالتی، یک عد تابلو هدایت مسیر، 2 عدد بشکه ایمنی، 250 مورد نظافت وشستشوی تابلو ترافیکی وهدایت مسیر در سطح معابر منطقه 9 کرج خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقا امنیت عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات و کاهش ترافیک صورت گرفته است.
 
وی در ادامه به رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، سرعت گیرهای آسفالتی، خط کشی محوری و نصب سرعت گیرها، تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه به عنوان دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه اشاره کرد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح منطقه می شود.
 
 
سرپرست منطقه 9 در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقا ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین