تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

شناور تجاری با ۶ سرنشین در خلیج‌فارس ناپدید شد

حزب الله : رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج تجاری با ۶ سرنشین که از دبی عازم شهرستان گناوه بود به سبب وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۴۳۲۰
شناور تجاری با ۶ سرنشین در خلیج‌فارس ناپدید شد

 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین طالب‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات بنادر استان بوشهر در شبانه‌روز با شناورهای محدوده آبهای خلیج فارس در استان بوشهر در تماس هستند اظهار داشت: بنادر استان بوشهر دارای امکانات امداد و نجات دریایی پیشرفته با 5 شناور ناجی همراه با نیروی انسانی تخصصی  است که به شناورهای ایرانی و خارجی که نیاز به کمک دارند یاری می‌رساند.

وی با اشاره به ناپدید شدن یک فروند شناور تجاری استان بوشهر در آبهای خلیج فارس خبرداد و گفت: این شناور که دو روز پیش دبی را به مقصد بندر ریگ در شهرستان گناوه ترک کرده بود، به سبب وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شده است.

رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی استان بوشهربا بیان اینکه این لنج تجاری دو روز پیش ارتباطش با ایستگاه‌های رادیویی بنادر و دریانوردی بوشهر قطع شده است گفت: عملیات جستجو و نجات برای یافتن این شناور آغاز شده ولی تاکنون اطلاعی از سرنشین آنها بدست نیامده است.

طالب‌نژاد با بیان اینکه این شناور تجاری دارای 6 سرنشین  است افزود: دو فروند شناور ناجی از عسلویه و دیر و دو فروند بالگرد از بوشهر و کیش برای یافتن این شناور اعزام شده‌اند اما تاکنون اثری از این شناور بدست نیامده است.

وی تاکید کرد: برای یافتن این شناور پیگیری‌ها ادامه دارد و ایستگاه‌های رادیویی با تمام شناورهایی که در این مسیر رفت و آمد می‌کند در تماس است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین