تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
حزب الله: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: بانک‌ها علاوه بر سود پول دیرکرد هم دریافت می‌کنند که مراجع تقلید آن را حرام می‌دانند لذا باید مطابق با نظر مراجع عمل شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۱۴۶۰
بانک‌ها مطابق با نظر مراجع تقلید عمل کنند/ دریافت دیرکرد حرام است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله العظمی جعفر سبحانی صبح چهارشنبه در پایان درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم روایتی را از رسول مکرم اسلام (ص) بیان کرد و گفت: بر طبق این روایت در زندگی جز برای دو نفر خیری نیست، یکی عالمی است که فرمانش برند و دیگری شنونده است که مطلبی از دین را بشنود و به آن عمل کند.
 
وی افزود: در مواجهه با مشکلات و مسائلی که برایمان پیش می‌آید باید به سراغ عالمان برویم و با شنیدن سخنانشان و عمل کردن به آن‌ها نگذاریم سختی و مشکلات برایمان ایجاد شود.
 
این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: امروز بسیاری از استفتائات دفتر بنده مربوط به مسائل بانکی است بنابراین باید توجه جدی‌تری به مسائل پولی و بانکی شود و به آن‌ها پاسخ داده شود.
 
وی تصریح کرد: مردم از بانک‌ها وام می‌گیرند و بانک‌ها هم سودشان را می‌گیرند و علاوه بر سود بانکی، دیرکرد هم دریافت می‌کنند که مراجع تقلید آن را حرام می‌دانند لذا باید مطابق با نظر مراجع عمل شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین