تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۸۶۱
حمل و نقل عمومی در جابجایی مسافران از خودروهای شخصی سبقت بگیرد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در گفتگو با خبرنگار  با اشاره به جایگاه حمل و نقل عمومی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان های حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ارائه خدمات باید با تقویت شبکه حمل و نقل عمومی گوی سبقت را از خودروهای شخصی بگیرند.

این مسئول فعاليت ناوگان حمل ونقل عمومي در کرج را مثبت ارزيابي کرد و افزود: ارائه برنامه هاي کارآمد فعاليت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری و کاهش عمر سني ناوگانهاي حمل ونقل عمومي از برنامه هايي است که با جديت پيگيري مي شود.

وي، ارائه خدمات کيفي به منظور تشويق شهروندان در استفاده از وسايل نقليه عمومي را ياد آورشد و گفت: اقدامات صورت گرفته براي اين سازمان ضمن توسعه و گسترش فرهنگ استفاده از وسايل نقليه عمومي موجب کاهش بار ترافيکي شهر و جلوگيري از اتلاف زمان نيز مي شود.

رضاحسینی نقش مدیریت شهری در احداث و توسعه خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه های مجموعه مدیریت شهری کرج شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تحقق فراهم آوردن شرایط مناسبی برای انجام سفرهای درون شهری در طول روز است.

این مسئول با بیان اینکه، کلانشهر کرج شاهراه ارتباطی 11 استان کشور است، اظهارداشت: فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کلانشهر کرج با توجه به این مهم دو چندان می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری اظهار داشت: طرح های کارآمدی از سوی این سازمان با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی با محوریت وسایل حمل و نقل عمومی برنامه ریزی و اجرا شده که توسعه ناوگان از مهمترین آن ها بوده است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین