تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: میدان میوه و تره‌بار کرج پاسخگوی نیاز استان البرز نیست و لازم است میادین دیگری در شهر راه‌اندازی شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۶۹۶۰
میدان میوه و تره‌بار پاسخگوی نیاز استان نیست/ ضرورت راه اندازی میادین جدید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اصغر کمالی زاده در حاشیه بازدید استاندار البرز از میدان میوه و تره‌بار کرج، با اشاره به اینکه این میدان جوابگوی نیاز استان البرز نیست، اظهار کرد: لازم است در نقاطی دیگر استان نیز به‌ صورت چندهسته‌ای میادین و بازارهای جدیدی راه‌اندازی کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در نظر داریم نسبت به اختصاص زمین برای راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار با مشارکت بخش خصوصی اقدام کنیم، تصریح کرد: این اقدام به‌منظور توسعه بازارهای جدید میوه و تره‌بار انجام می‌شود.
 
کمالی زاده بابیان اینکه در غرب و جنوب شرق کرج نسبت به راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار اقدام می کنیم، گفت: هیئت‌مدیره جدید میدان میوه و تره‌بار نیز همکاری بهتری نسبت به گذشته با شهرداری کرج دارد.
 
وی با اشاره به اقداماتی که طی سال‌های ۸۹ و ۹۰ در راستای توسعه خدمات در میدان میوه و تره‌بار انجام‌شده است، توضیح داد: طی این مدت رفت‌ وروب این محل و راه‌اندازی مجدد سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.
 
شهردار کرج با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری کرج عوارض ورود و خروج خودروها به میدان را دریافت می‌کند، افزود: ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه انجام رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله‌های تر میدان میوه و تره‌بار است که بخشی از آن از طریق همین عوارض تامین می‌شود.
 
کمالی زاده گفت: سال گذشته برای ترمیم خرابی آسفالت معابر میدان و میوه و تره‌بار ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در سال جاری نیز برای این مهم اعتبار در نظر گرفته‌ایم.
 
وی با بیان این که باید بازسازی میدان میوه و تره‌بار بر اساس نیازهای شهر صورت گیرد، گفت: در راستای بازدهی بهتر از این میدان ناگزیر هستیم تا در نقطه‌ای دیگر از شهر یک بازار میوه و تره‌بار راه‌اندازی کنیم.
 
شهردار کرج با تأکید بر اینکه برای ایجاد بازار میوه و تره‌بار جدید در نقطه‌ای دیگر از شهر کرج به زمینی ۱۶ تا ۱۷ هکتاری نیاز است، افزود: تأمین زمینی به این وسعت در توان شهرداری کرج نیست، به همین منظور در نظر داریم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برای تخصیص زمین میدان میوه و تره‌بار دوم اقدام کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین