تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
plusresetminus
حزب الله: آیت الله العظمی نوری همدانی وی با بیان اینکه جنگ جز حیله نیست، گفت: سرلشکر سلیمانی در سوریه و عراق با فکر آن‌جا فعالیت دارد وگرنه افراد مسلح فراوانند اما آنچه که بیشتر اثرگذار است، فکر سرلشکر سلیمانی است.
۰
کد مطلب : ۶۷۴۶۶
ذکاوت و اندیشه «سرلشکر سلیمانی» تروریست‌های منطقه را شکست داده است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت‌الله العظمی نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل، با تاکید براهمیت این حوزه اظهار کرد: ایمان و اعتقاد می‌تواند انگیزه شما برای تقویت و دفاع از نظام اسلامی باشد از همین رو پدافند غیرعامل کار مقدس و پر فضیلتی است که ریشه در تاریخ اسلام دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در تاریخ اسلام، اسلام مسلمانان را به فکر و اندیشه مجهز می‌کند از همین رو باید قبل از عمل ما از لحاظ فکر و اندیشه به نقشه‌های دشمن پی ببریم و اسلام در این زمینه تاکید زیادی بر این مسئله دارد.

وی با بیان اینکه جنگ جز حیله نیست، تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی در سوریه و عراق با فکر آنجا فعالیت دارد وگرنه افراد مسلح فراوانند اما آنچه که بیشتر اثرگذار است فکر این سردار است.

آیت الله العظمی نوری همدانی با تاکید براینکه پی بردن به افکار و نقشه‌ها مهم است، پدافند غیرعامل را نقش آفرین و ریشه‌ای عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه با ذکاوت دست دشمنان را رو و نقشه‌های آنان را برملا کردند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه داعش حیات امن اسرائیل در منطقه است، عنوان کرد: دفاع از نظام اسلامی کار مقدسی است دشمنان نقشه‌های عمیقی برای ما دارند از همین رو مبارزه با داعش سال ها به طول می انجامد چرا که دشمنان برای این کارشان برنامه دارند تا مسلمانان را مشغول کنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین