تاریخ انتشارجمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
plusresetminus
واکنش فرمانده سپاه استان ایلام به سخنان سخنگوی دولت

سردار حسینی:به جای سیاسی کاری مشکلات مردم را حل کنید

حزب الله :فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:همه دولت ها در وضعیت خراب استان ایلام شریک هستند و بهتر است به جای اینکه این موضوع را سیاسی کنید،به مشکلات مردم رسیدگی نمایید.
۰
کد مطلب : ۹۷۴۳۶
سردار حسینی:به جای سیاسی کاری مشکلات مردم را حل کنید
به گزارش شبکه خبری حزب‌الله ،محمدباقرنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
در نشست مشترک شورای مدیریت بحران و برنامه ریزی استان ایلام گفت: امکانات زیرساختی و تجهیزاتی استان ایلام نسبت به دیگر استان ها کمتر است و با بکارکیری تجهیزات دیگر استان ها تلاش می کینم تا هر چه سریعتر وضعیت را ساماندهی کنیم.
وی با بیان انتقاد از دولت نهم و دهم اظهار کرد:زیرساخت های استان ایلام متعلق به دولت قبل است و متاسفانه در دولت که رفتارهای عوامفریبانه ای داشت عملا هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زیرساختی استان ایلام صورت نگرفت.
نوبخت با اشاره به احتمال ادامه بارش‌ها و کاهش دما تاکید کرد: اسکان آسیب دیدگان و تامین نیازهای ضروری آنها باید تا امشب انجام شود و در نشست روز یکشنبه هیات دولت شرایط استان ایلام را بطور ویژه مورد ارزیابی قرار داده و اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارت های وارده را تخصیص می دهیم.
معاون رئیس جمهور با قدردانی از تلاش همه ارگان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری در حادثه سیل اخیر در ایلام افزود: هنوز نتوانسته ایم انتظارات به حق مردم آسیب دیده را تامین کنیم ولی تمام مسئولان و نهادهای اجرایی پای کار هستند تا هر چه سریعتر مشکلات ایجاد شده را بر طرف کنیم.
در ادامه این نشست سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌ها و امکانات معطوف به دولت قبل نیست، بلکه دو دولت اصلاحات و سازندگی نیز در این امر دخیلند.
وی ادامه داد:همه دولت‌ها در وضعیت خراب استان ایلام شریک هستند و بهتر است به جای اینکه این موضوع را سیاسی کنید،به مشکلات مردم رسیدگی نمایید.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:مردم ایلام با صبوری خود کمک بسیار بزرگی به مسئولان کرده اند و در حالی که منازل آنها در زیر شلاق باران‌های اخیر آسیب دیده،فقط انتظار کمک و رسیدگی به وضعیت خود را دارند.
سردار حسینی گفت:همه دستگاهای استان ایلام باید با توان حداکثری خود به میدان بیایند تا مشکلات مردم را مرتفع نمایند.
وی تصریح کرد: سپاه بر خود وظیفه می داند تا به مردم آسیب دیده کمک نماید و دراین راستا تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته و هر آنچه در توان داریم به کار گرفته‌ایم تا بخشی از مشکلات به وجود آمده رفع شود.
منبع : ایلام بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین