تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران:

سايپا مدل موفق بهره‌وري در صنايع كشور است

حزب الله: رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران باحضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، از نمايشگاه دستاوردهاي بهره‌وري كه باحضور شركت‌هاي گروه و واحدهاي مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۶۳۵
سايپا مدل موفق بهره‌وري در صنايع كشور است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در اين ديدار فاطمه پهلواني رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران با اشاره به عملكرد گروه خودروسازي سايپا در زمينه افزايش بهره‌وري گفت: در ميان صنايع كشور، سايپا به‌خوبي توانسته دستورالعمل‌هاي مختلف بهره‌‎وري را به اجرا درآورد.
 
وي افزود: گروه سايپا از ساليان گذشته در حوزه بهره‌وري فعاليت مستمر و منسجمي داشته و همواره به‌عنوان يك مدل موفق در رديف صنايع كشور، مطرح بوده است.
 
پهلواني در بازديد از نمايشگاه بهره‌وري گروه سايپا ادامه داد: در گروه خودروسازي سايپا جوانان و متخصصان با انگيزه، خلاق و مبتكر فعاليت مي‌كنند كه توانسته‌اند با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و كمترين هزينه، نوآوري و پروژه‌هاي بهبود مؤثري را به‌اجرا درآورند.
 
وي با اشاره به نمايش دستاوردهاي نوين و شايسته در نمايشگاه بهره‌وري سايپا، گفت: دبيرخانه بهره‌وري سايپا عملكرد بسياشر منسجم و مناسبي داشته و توانسته مشاركت همه واحدهاي مختلف سازمان را در اجراي پروژه‌هاي بهره‌وري جلب كند.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین