تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
plusresetminus
حزب الله: تنها چند ثانیه از مصاحبه با همسر عنایت بخشی سپری نشده بود که یاد این شعر زیبا افتادم: همه عمر تلخی کشیده است سعدی/ که نامش برآمد به شیرین زبانی.
۱
کد مطلب : ۷۱۸۰۳
روایت همسر «عنایت بخشی» از بیماری لاعلاجی که دخترش را از او گرفت /تصاویر

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،عنایت بخشی بازیگری که این روزها سریال "رخصت" را روی آنتن دارد مردی است خانواده دوست که همواره در کنار زندگی حرفه ای، زندگی شخصی سالمی هم داشته است. اخیرا که برای گپ و گفت با این بازیگر با وی تماس گرفتیم به جای خودش همسرش پاسخگوی ما بود و از این گفت که همسرش سرصحنه است و تا دیروقت به منزل بازنمی گردد.

روایت همسر عنایت بخشی از بیماری لاعلاجی که دخترش را از او گرفت

سیمین بازرجانی ، همسر  عنایت بخشی / منبع : بانک جامع اطلاعات سینمای ایران

 

البته این هم فرصت خوبی بود تا با همسر یک بازیگر که همیشه درگیر مسایل و مشکلات بازیگری و سرصحنه بودن های روز و شب های متوالی و دور از خانه بودن همسر است به گفتگو بنشینم.

 سیمین بازرجانی که خود اهل قلم است و نگارش فیلمنامه " دخترم سحر" را در کارنامه خود دارد درباره زندگی با بخشی به میزان گفت: زندگی با یک بازیگر سختی های زیاد و خاص خودش را دارد. تنهایی و پیش بردن مشکلات زندگی در نبود همسر کار آسانی نیست ولی من از این گله ندارم.

در آن زمان حتی تلفن نداشتیم وی افزود: قصد ندارم از وضعیت مالی نه چندان مناسب برخی از افراد که در نزد مردم شناخته شده هستند بگویم ولی باید این باور را داشت که وقتی یک بازیگر در نزد افکار عمومی شناخته شده است، نمی تواند مثل یک فرد زیرمتوسط جامعه زندگی، رفت و آمد کند.

همسر  عنایت بخشی همچنین اظهار داشت: سال ها پیش عنایت بخشی برای ایفای نقشی که در فیلم "ستارخان" داشتند به تبریز رفته بودند و از آنجا که درمنزلمان تلفن نداشتیم ایشان برای ارتباط با ما مجبور بودند به خانه همسایه مان که تلفن داشتند تماس بگیرند که از این مسایل در شأن یک بازیگر و هنرمند که در نزد مردم شناخته شده است، نمی باشد.

دختر بیماری که سالها تیمارش کردم خانم بازرجانی در ادامه این گفتگو به تشریح مشکل بزرگی که سالها وی و همسرش را درگیر کرده بود، اشاره کرد و گفت: دختری داشتم به نام بنفشه که به بیماری " آنسفالیت " مبتلا بود و من به مدت 25 سال در کنار وی به تیمارداری پرداختم و هرگز آه و ناله نکشیدم اما در نهایت فرزندم برای همیشه ما را تنها گذاشت و نزد خالق خویش بازگشت. وی ادامه داد: شبهاو روزها کنار او بودم و از آنجا که دخترم نمی توانست اگر چیزی روی بینی یا صورت او نشسته بود کنار

 بزند من باید در کنارش بودم و زندگی را برای دخترم راحتتر می کردم. این مادر در حالی که خیلی استوار به مصاحبه ادامه می داد، در عین حال از محبت مردم و به ویژه پرسنل بیمارستان محل معالجه دخترش به نیکی یاد کرد.

 روایت همسر عنایت بخشی از بیماری لاعلاجی که دخترش را از او گرفت

بیماری فرزند عنایت بخشی چه بود؟ التهاب مغز یا "آنسفالیت" به معنی التهاب حاد بافت مغزی است. شایع‌ترین نوع آن آنسفالیت ویروسی می‌باشد. ویروس خود را از طریق خون به مغز می‌رساند و در عملکرد آن اختلال ایجاد میکند.

آنسفالیت چون از بیماری‌های ثانویه ویروسی می باشد می‌تواند رده‌های مختلفی داشته باشد و از عدم تعادل در راه رفتن تا کما و مرگ را در پی خواهد داشت.

 برای مثال در نوزادان ویروس هرپس سیمپلکس باعث ایجاد تبخال میگردد یا ویروسی که در آبله مرغان به مغز میرسد می‌تواند فقط کمی عدم تعادل در راه رفتن را در پی داشته باشد. در موارد کمی آسیب های جدی به مغز وارد شده و آسیب ها جبرانشان سخت خواهد بود. این بیماری می تواند از طریق عوامل قارچی هم ایجاد شود که ار راه استنشاقی وارد و سپس به خون و سپس به سیستم عصبی حمله می کنند.

منبع : سینما خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین