تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله : رییس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در استان البرز یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۳۰ نفر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: از این تعداد، ۳۷ هزار و ۷۰۳ نفر رای اولی در البرز وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۰۴۱
۳۷ هزار رای اولی در استان البرز وجود دارد

 

 

 


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فتح الله حقیقی در نشست ستاد انتخابات استان البرز با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: از ساعت 8 صبح فردا سکوت تبلیغاتی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت سال جاری، بیان کرد: در استان البرز بر اساس سرشماری 2 میلیون و 712 هزار و 400 نفر جمعیت وجود دارد که یک میلیون و 612 هزار و 430 نفر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که از این تعداد، 37 هزار و 703 نفر رای اولی هستند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در استان البرز یک هزار و 283 شعبه برای اخذ رای در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد، ادامه داد: برای انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز یک هزار و 286 صندوق اخذ رای وجود دارد.

حقیقی با اشاره به اختلاف در تعداد صندوق‌های رای، گفت: به سبب اینکه در صندوقهای شورا صندوق رای سیار وجود ندارد ولی در ریاست‌جمهوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در 6 شهر در استان البرز انتخابات مکانیزه برای نخستین بار برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این انتخابات 18 هزار نفر از عوامل اجرا، نظارت و بازرسی به مردم در انتخابات خدمت رسانی می‌کنند.  

حقیقی با اشاره به اینکه اعضای شعب همه مشخص شدند و از نظر نرم افزاری و سخت افزاری مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: تلاش داریم انتخابات بدون ابهام اجرا شود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه از هیچ کس پذیرفته نیست که قانون تبلیغات را رعایت نکند، افزود: با احزاب، داوطلبان شوراها و تمام روسای ستادهای 4 داوطلب ریاست‌جمهوری جلسه گذاشته شد و همه توجیه شدند.

وی با اشاره به اینکه از کسی عدم رعایت قانون در تبلیغات پذیرفته نیست، اظهار داشت: هر کس که احساس میکند که خلافی صورت گرفته و ما نمیدانیم؛ به صورت مستند مدارک ارائه کند تا رسیدگی شود.

حقیقی ادامه داد: هرگونه اطلاعیه و اخبار در زمینه انتخابات، داوطلبان، انصراف دهندگان و ادامه اخذ رای باید از ناحیه رئیس و دبیر ستاد انتخابات اعلام شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین