تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله : تماشاگران ایرانی حاضر در روسیه امیدوارند تیم ملی بتواند در دیدار برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا به نتیجه آبرومندی دست پیدا کند. هرچند برخی به گرفتن امتیاز امیدوارند.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۱۴۷
تحلیل تماشاگران ایران از شرایط تیم ملی برای دیدار با اسپانیا
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از آنکه شاگردان کارلوس کی روش موفق شدند نخستین دیدار خود در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی برابر مراکش را با برتری یک بر صفر به پایان برسانند، حالا تماشاگران و علاقمندان به فوتبال امیدوارند این تیم برابر اسپانیا و پرتغال هم نتایج قابل قبولی کسب کند.
 
ملی پوشان فوتبال ایران در حالی برابر مراکش به برتری رسیدند که شروع امیدوارکننده ای برای پیروزی نداشتند و در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی به شدت تحت فشار بودند. اما با گل به خودی ثانیه های پایانی وقت اضافه ورق برگشت و این ایران بود که بعد از ۲۰ سال به دومین پیروزی تاریخ خود در جام جهانی دست پیدا کرد. 
 
بعد از این پیروزی امیدواری به صعود تیم ملی با توجه به تساوی اسپانیا و پرتغال افزایش پیدا کرد اما واقعیت این است که فوتبال مراکش با این دو کشور اروپایی فاصله زیادی دارد و همین تفاوت کار را برای شاگردان کی روش سخت خواهد کرد. 
 
تماشاگران ایرانی که از روز گذشته خود را به کازان رسانده اند تا اماده حمایت از تیم ملی شوند اما همچنان امیدوارند که تیم ملی بتواند برابر اسپانیا هم خوب نتیجه بگیرد. تعدادی از این تماشاگران در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به روسیه ابراز امیدواری کردند شاگردان کی روش بتوانند به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنند. 
 
امیر که از آمستردام هلند به روسیه آمده تا سه بازی تیم ملی را تماشا کند در این باره می گوید: نتیجه برابر مراکش عالی بود اما شرایط بازی با اسپانیا فرق می کند. کار بسیار سخت است اما می دانم که بازیکنان ایران تمام تلاششان را خواهند کرد که نتیجه خوبی بگیرند. 
 
تاثیر غیبت روزبه چشمی در خط دفاعی که در بازی اول بازی کرد و در تمرینات دچار مصدومیت شد پرسشی است که حسین از اصفهان در مورد آن توضیح می دهد و می گوید: خدا را شکر تیم ملی بازیکنان خوب زیاد دارد و من اصلا نگران غیبت چشمی نیستم. برای این بازی عزت اللهی هست و می تواند برای تیم ما بازی کند. 
 
پرسش بزرگ در مورد بازی با اسپانیا این است که تیم ملی باید با چه ترکیب و ساختاری بازی کند که بتواند از حریف امتیاز بگیرد یا حداقل گل را دریافت کند. دانیال که از منچستر به روسیه آمده است در این مورد می گوید: همه ما به کار کی روش اعتقاد داریم. می دانیم که او برای هر بازی برنامه خاصی دارد. همانطور که برابر مراکش هم برنامه خوبی داشت و در نهایت به برتری هم رسید. این بار هم می دانم که بهترین ترکیب را انتخاب خواهد کرد. 
 
وی در مورد نتیجه دیدار برابر اسپانیا نیز گفت: باید واقعیت را بپذیریم که فاصله فوتبال ایران با اسپانیا زیاد است اما ما امیدواریم که از این تیم بزرگ هم امتیاز بگیریم. البته بازی مراکش و پرتغال که قبل از بازی ماست هم می تواند ما را امیدوار کند. 
 
مریم که به همراه خانواده اش از هلند برای تماشای بازیهای تیم ملی آمده است نیز می گوید: برای ما مهم این است که بازیکنان تیم ملی با تمام تلاششان بازی می کنند. انتظار پیروزی برابر اسپانیا را نداریم اما اگر بتوانیم امتیاز بگیریم خیلی خوب است.
 
رامین که از انگلیس به روسیه آمده است در این مورد گفت: درست است که پیروزی برابر مراکش توقع مردم را بالا برده است اما قدرت ما به اندازه اسپانیا نیست. این تیم پراست از ستاره هایی که در فوتبال دنیا اسم و رسم دارند. با این حال امیدواریم نتیجه آبرومند باشد.  طبیعتا کی روش باید ترکیب تیم ملی را دفاعی بچیند. ما اول بازی به فکر گل نخوردن باشیم. 
 
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی ساعت ۲۱ روز ۳۰ خرداد در ورزشگاه شهر کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. ایران با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول گروه دوم قرار دارد و تیم های اسپانیا و پرتغال با یک امتیاز دوم و سوم هستند و مراکش هم بدون امتیاز است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین