تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان گفت: خلیج‌فارس از قدیم به این نام مطرح بوده و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان به‌صورت آگاهانه بیدار باشیم و از این نام ارزشمند دفاع کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۵۴۲
حراست از نام خلیج‌فارس "وظیفه ملی" است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور اظهار داشت: در تأسیس یک نظام ابتدا باید قانون اساسی تنظیم شده و با استفاده از امکانات موجود، پس از تنظیم قانون اساسی، برای پیاده کردن آن اقدام شود.
 
وی با تأکید بر اهمیت یافتن راه‌حل برای خروج از بحران‌ها، افزود: مهم‌ترین خصلتی که باید در بین مسئولان وجود داشته باشد، روحیه خدمتگزاری بوده و علاج واقعه قبل از وقوع در حل مشکلات مسئله مهمی است که باید موردتوجه متصدیان کشور قرار گیرد.
 
مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: اگر برنامه‌ها را بخواهیم عملی کنیم، باید قدرت مدیریت داشته باشیم و یکی از دلایل وجود انبیاء قدرت مدیریت بالا و همه‌جانبه آن‌ها بوده و خداوند قدرت مدیریت جامع را به پیامبر اکرم (ص) اعطا کرده است.
 
آیت‌الله‌ العظمی نوری‌همدانی اهمیت روحیه عمل‌گرایی را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: اگر از پس برنامه‌ها عمل وجود داشته باشد، توفیقات بزرگی حاصل می‌شود و قدرت حل نقصان باید در بین مدیران جامعه وجود داشته باشد.
 
وی با تأکید بر لزوم حراست از نام خلیج‌فارس، ابراز کرد: خلیج‌فارس از قدیم به این نام مطرح بوده و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان به‌صورت آگاهانه بیدار باشیم و از این نام ارزشمند دفاع کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین