تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله : مربی والیبال ایران گفت: چیز خاصی از کولاکوویچ ندیدم و من در زمان ولاسکو در کنار تیم ملی بودم و ولاسکو را از کولاوویچ بسیار بهتر دیدم.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۸۴۶
مطمئن هستم تیم ملی والیبال قهرمان بازی‌های آسیایی خواهد شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود آرمات  در خصوص اعزام تیم ملی والیبال ایران به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: فدراسیون والیبال ایران به دلیل وجود مسابقات قهرمانی جهان بعد از بازی‌های آسیایی و برطرف شدن نقاط ضعف تیم ملی تصمیم به اعزام تیم اصلی گرفت که به نظر من نیز کار درستی بود.
 
وی افزود: والیبالیست‌های ایران برای این دوره از بازی‌ها از انگیزه و آمادگی بالایی برخوردار هستند و به طور حتم در بازی‌های آسیایی قهرمان خواهیم شد.
 
مربی والیبال ایران در خصوص اینکه آیا حضور تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی باعث خستگی این تیم در مسابقات جهانی نمی‌شود، تصریح کرد: تمام دنیا به همین شکل است و کادر فنی تیم‌ها برای کسب آمادگی بیشتر و ایجاد تجربه دست به بازی‌های تدارکاتی زیادی می‌زنند و حتما کادر فنی بابت این موضوع تمهیداتی اندیشیده است که بازیکنان با ریکاوری کمتر خسته شوند.
 
آرمات در خصوص سطح فنی کولاکوویچ اظهار داشت: چیز خاصی از کولاکوویچ ندیدم و من در زمان ولاسکو در کنار تیم ملی بودم و ولاسکو را از کولاکوویچ بسیار بهتر دیدم. حتی آناستازی برای تیم ملی والیبال ایران بسیار مفید بود که  همکاری با او میسر نشد. اعتقاد دارم بسیاری از مربیان داخلی بهتر از کولاکوویچ هستند.
 
مربی والیبال ایران در خصوص اینکه چرا (avc) کاپ حضور نداشته است، خاطرنشان کرد:بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مشکلات و مشغله‌های کاری با بهروز عطایی سرمربی تیم هماهنگ کردم و قرار شد در این تورنمت حضور نداشته باشم و به کارهایم برسم. البته در آینده باز هم در کنار والیبالیست‌ها خواهم بود.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین