تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
plusresetminus
حزب الله : نشست تخصصی هیات دانشگاهی کلن آلمان و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج با همکاری اساتید پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۴۶
نشست تخصصی هیاتی از آلمان و شهرداری کرج برگزارشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احدالله احمدی پرگو معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در نشست تخصصی هیات دانشگاهی کلن آلمان و این معاونت که با همکاری اساتید پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله با عنوان "محوریت تاب آوری شهری" برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که مطالعات ریزپهنه بندی شهری، کاهش خطرپذیری و بحران مدیریت کرج از سال 90 آغاز شده است بنا شد نتایج آن تا آذرماه سال جاری به شهرداری و مدیریت بحران استان ارایه شود.
 
وی افزود: بر همین اساس مدیریت بحران شهر کرج می تواند با ارایه برنامه های مشخص از زیر ساخت های شهری هدایت بهتری از شهر در برخورد با بحران هایی نظیر زلزله و سیل داشته باشد.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه در این نشست ادامه روند مطالعات صورت گرفته با محوریت تاب آوری شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه حاضرین جلسه با بیان نقطه نظرات و طرح استانداردهای جهانی در زمینه کاهش خطر پذیری شهری در مقابله با بحران، به نتیجه ای واحد برای برون رفت از مشکلات در حوزه یاد شده رسیدند.
 
احمدی پرگو با بیان اینکه در این نشست ایده های برجسته پژوهشگران آلمانی و اساتید دانشگاه نیز مطرح شد، گفت: تفاهم نامه فیما بین طرفین حاضر در جلسه از دیگر برنامه های در دستور کار به شمار می رود که در آینده ای نزدیک انعقاد خواهد شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین