تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
plusresetminus
حزب الله : نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با صراحت می‌گویم ما باید از همه بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان میزبانی کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۹۴۶
کفاشیان: به عنوان عضو هیئت‌ اجرایی AFC اعلام می‌کنم که تیم‌های ایرانی باید در خانه خود از همه بازی‌ها میزبانی کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی کفاشیان در سمینار هم‌اندیشی و دانش‌افزایی رؤسای هیئت فوتبال استان‌ها و کمیته فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان عضو هیئت‌ اجرایی AFC اعلام می‌کنم که در جلسه این هیئت در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظر همه اعضا این بود که تمامی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود و هیچ تبصره‌ای نداشت.
 
وی ادامه داد: هیچ یک از اعضا اعتقادی به وجود استثنا درباره ایران نداشتند و خوشبختانه اینفانتینو، رئیس فیفا هم در این جلسه حضور داشت و به صراحت گفت که «داستان فوتبال از سیاست جداست و همه کشورها حق دارند در کشور خود از بازی‌ها میزبانی کنند.» به دلیل همه اتفاقاتی که در جلسه هیئت‌رئیسه افتاده به صراحت می‌گویم که «در مصوبه هیئت‌ اجرایی هیچ تبصره و استثنایی وجود نداشت»
 
عضو هیئت‌ اجرایی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما باید منتظر اعلام مکتوب مصوبه باشیم. اگر در آن نامه بازی‌های خانگی ما در ایران نباشد، از همه اعضای هیئت‌ اجرایی کنفدراسیون استعلام خواهیم گرفت و مطمئنیم همه آنها جواب خواهند داد. ایران باید در خانه خود از همه بازی‌ها پذیرایی کند، مگر آنکه AFC بتواند ثابت کند که کشور ما ناامن است که این البته ادعایی واهی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین