تاریخ انتشارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
plusresetminus
حزب الله : به گفته یک منبع امنیتی در میدان نفتی الشرارة در جنوب لیبی که خواست نامش فاش نشود، گفت: صبح امروز سه مهندس لیبیایی و یک مهندس رومانیایی از نقطه ۱۸۶ نزدیک به دفتر اصلی شرکت ربوده شدند
۰
کد مطلب : ۱۷۳۱۴۵
ربایش ۴ مهندس دیگر در میدان نفتی الشرارة لیبی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یک گروه مسلح ناشناس امروز (شنبه) سه مهندس لیبیایی و یک مهندس رومانیایی را که در میدان نفتی در جنوب این کشور کار می‌کردند، ربودند.
 
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، به گفته یک منبع امنیتی در میدان نفتی الشرارة در جنوب لیبی که خواست نامش فاش نشود، گفت: صبح امروز سه مهندس لیبیایی و یک مهندس رومانیایی از نقطه ۱۸۶ نزدیک به دفتر اصلی شرکت ربوده شدند.
 
این منبع در ادامه اینکه گروه مسلح رباینده وابسته به گروه تروریستی داعش باشند را بعید دانست و گفت، افراد مسلحی که چهار مهندس مذکور را ربودند، هویت‌شان نامشخص است.
 
به گفته منبع یاد شده، دستگاه‌های امنیتی مسئول حفظ امنیت میدان نفتی الشرارة در حال بررسی آثار به جا مانده از خودروی این گروه مسلح هستند.
 
منبع مذکور در پایان گفت: این دومین آدم‌ربایی در طول دو روز گذشته است، دو مهندس لیبیایی که در همین میدان نفتی مشغول به کار هستند، نیز پیش از این ربوده و سپس آزاد شدند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین