تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
plusresetminus
حزب الله : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دختران «شین آبادی» خواست به متخصصان داخلی، که در طول این سال ها کنار آن ها بودند، اعتماد کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۶۴۰
دختران «شین آبادی» به متخصصان داخلی اعتماد کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سید حسن قاضی زاده هاشمی که پیش از ظهر پنج شنبه به قرچک سفر کرده بود، در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات وزارت بهداشت در خصوص دختران آتش سوزی مدرسه «شین آباد» گفت: متاسفانه حادثه غم باری در «شین آباد» پیش آمد و برای این عزیزان نیز کارهای زیادی پیش آمد، اما متاسفانه سوختگی عوارضی برجا می گذارد، که هیچ کسی در هیچ جای دنیا نمی تواند کاری برای آن کند.
 
وی گفت: بعضی از دختران «شین آباد» با خدمات دولتی تا ۵۰ نوبت عمل شده اند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مطالبه برخی از والدین این دختران برای استفاده از خدمات پزشکی خارج از کشور خبر داد و افزود: این امر را مجموعه پزشکانی که هستند، به صلاح نمی دانند، چرا که در یک خدمت خلاصه نمی شود، کار بیشتری نیز در خارج از کشور نمی توانند انجام دهند، هرکاری بخواهد انجام بگیرد، در داخل کشور قابل انجام است.
 
قاضی زاده هاشمی امکانات و پزشکان خوب داخل کشور را خوب توصیف کرد و گفت: این خانواده ها به پزشکانی که در طول این چند سال در کنار آن ها بودند، اعتماد کنند، خدمات را از همین پزشکان بگیرند، عمل جراحی پلاستیک برای بیمارانی که مبتلا به سوختگی هستند، به یک نوبت و ۱۰ نوبت خلاصه نمی شود، آن چه ما وظیفه داشتیم، این است، که بگوییم اگر می خواهند از خارج افرادی برای ویزت این افراد بیایند.
 
وی اضافه کرد: وزارت بهداشت در خدمت این خانواده ها است، البته مسئولیت این دختران تنها در امر درمان نیست، باید بیمه ها برای اشتغال این افراد نیز فکری کنند، وزارت آموزش و پرورش متولی اصلی رسیدگی به امور این عزیزان است و وزارت بهداشت در حدی که به سلامتی آن ها آسیبی نرسد، در کنار آن ها بوده است و از آن ها می خواهیم به نظام سلامت کشور اعتماد کنند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعتماد به متخصصینی که در طول این سال ها کنار دختران «شین آبادی» بودند، را از حادثه دیدگان خواستار شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین