تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله: شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بیست و ششم اسفندماه ۹۷، با افزایش ۱۳۹۷ واحدی معادل ۰.۸۲ درصد به رقم ۱۷۲ هزار و ۵۲۲ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد رشد ۲۰۰۹ واحدی معادل ۱.۱۹ درصد نماگر کل بازار سرمایه بودیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۳۰۴۴
شاخص کل بورس به میانه کانال ۱۷۲ هزار واحد رسید/ جهش ارزش معاملات به ۲ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته جاری، بازهم شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۰۳ واحدی معادل ۰.۸۲ درصد به رقم ۴۹ هزار و ۷۷۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۲۷۲ واحدی معادل ۰.۸۵ رصد، عدد ۳۲ هزار و ۱۵۸ واحد را به نمایش گذاشت.
 
 
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۹۰ واحدی معادل ۰.۸۵ درصد به رقم ۲۲ هزار و ۴۶۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۴۳۰ واحد افزایش معادل ۰.۷۴ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۳ هزار و ۸۲۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۷۵۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۹ درصد به رقم ۱۲۹ هزار و ۴۸۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۴۰۵۳ واحد افزایش معادل ۱.۲۳ درصد همراه بود و عدد ۳۳۲ هزار و ۲۹۸ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۰۵ داشت و در سطح ۱۷۲ هزار و ۵۳۹ واحد قرار گرفت.
 
شاخص کل بورس
 
در معاملات امروز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۴۴ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۲۱۹ واحد، نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان با ۱۸۴ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۱۶۴ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۱۲۹ واحد، نماد شفن متعلق به پتروشیمی فناوران با ۵۹ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۵۲ واحد، نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۴۹ واحد و نماد شبهرن متعلق به نفت بهران با ۴۳ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را رد رشد شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۴ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۵۳ واحد، نماد کاوه متعلق به فولاد کاوه جنوب کیش با ۳۳ واحد، نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۳۰ واحد، نماد بفجر متعلق به پتروشیمی فجر و نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۱۴ واحد و همچنین نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۱۲ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۱۶۴ هزار و ۲۹۳ نوبت معامله و به ارزش ۲ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند. این در حالی است که روز گذشته، ارزش معاملات به یک هزار و ۷۴۹ میلیارد تومان رسیده بود.
 
در معاملات امروز، نماد‌های معاملاتی وبملت، فولاد، خساپا، شاراک، تاپیکو، فملی، شپنا و خودرو به عنوان پربیننده‌های بازار سهام معرفی شدند.
 
منبع : تابناک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین