تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
plusresetminus
حزب الله: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات استانداردسازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح مناطق دهگانه، گفت: این امر کاهش تلفات جانی و جرحی عابرین پیاده را به همراه دارد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۰۹۵
گذرگاه‌های عابر پیاده در مناطق ده گانه استانداردسازی می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با شهردار منطقه ۱۱ که با هدف بررسی مشکلات ترافیکی این محدوده برگزار شد، اظهار کرد: استاندارد سازی معابر، تسهیل ترافیک در شهر و بهسازی محل تردد عرضی عابرین پیاده از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار این معاونت به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه به طور قطع بهبود تجهیزات ایمنی عابرین پیاده به خصوص در گذرگاه‌های عرضی تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات شهروندان دارد، گفت: نواقص گذرگاه‌های تردد عرضی عابرین پیاده در مناطق دهگانه احصا، ارزیابی و بررسی می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات استانداردسازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح مناطق دهگانه، گفت: این امر کاهش تلفات جانی و جرحی عابران پیاده را به همراه دارد.
 
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه گذرگاه‌های عرضی عابرین پیاده موجود در سطح کرج به لحاظ عبور عرضی شهروندان و جانمایی از استانداردهای لازم برخوردار نیست، تصریح کرد: این خط کشی‌ها به منظور رعایت حقوق شهروندان در گذرگاه‌های عابرین پیاده، نقش مهمی در هدایت جریان آمد و شد، روانی تردد و کاهش ترافیک ایفا می‌کند.
 
وی در بخش دیگر دیگر سخنان خود یادآور شد: در حالی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای نصب پل های عابر پیاده در نظر گرفته شده که خرید و نصب یک دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه به اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز دارد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اعلام اینکه برخی از پل‌های عابر در سطح شهر بعضا با دید ترافیکی نصب نشده و فاقد کارکرد لازم است، تاکید کرد: برای نصب و راه اندازی پل‌های عابر پیاده بر اساس حجم و سرعت عبوری خودروها همچنین حجم تردد عابرین پیاده اقدام خواهیم کرد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین