تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
plusresetminus
حزب الله : مناطق 4 و 12 شهرداری کلانشهر کرج صبح امروز میزبان جمع کثیری از شهروندان، مسئولان و اهالی رسانه هستند و دو پروژه مهم بازگشایی ادامه بلوار دشتبان زاده (دانش) و پارک الغدیر وارد مدار بهره برداری خواهند شد تا جلوه هایی دیگر از کار و جهاد عمرانی مدیریت شهری مرکز البرز خودنمایی کند.
۰
کد مطلب : ۱۳۰۰۹۸
مناطق 4 و 12 شهرداری کرج میزبان مردم، مسئولان و اهالی رسانه هستند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا رضاپور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به کثرت جمعیت در شهرک ولیعصر (عج) واقع در محدوده آق تپه نیاز به احداث پارک به شدت احساس می شد که با پیگیری های به عمل آمده و همراهی مطلوب شورای اسلامی شهر، این مهم محقق شد و امید است که با بهره برداری از آن شاهد رشد سرانه فضای سبز و تقویت امکانات رفاهی و خدماتی در منطقه مذکور باشیم.
 
وی ادامه داد: در این پارک 33 عدد ست ورزشی، 3 عدد میز پینگ پنگ، 9 عدد برج نوری 9 و 12 متری، 40 عدد پایه های چراغ کوتاه 5 متری، مبلمان شهری و سایر امکانات رفاهی نصب شده است که به این فهرست باید کاشت بیش از یکهزار اصله درخت و بیش از 100 مترمربع گلکاری فصلی را نیز اضافه کرد و امیدوارم که مورد قبول شهروندان گرامی واقع شود.
 
به گفته قائم مقام شهردار کلانشهر کرج، رشد و توسعه سرانه فضای سبز در مناطقی همچون آق تپه، سهرابیه و اخترآباد با توجه به نزدیکی به سایت دفن زباله حلقه دره از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیریت شهری کرج بنا دارد تا با تخصیص اعتبارات ویژه، نسبت به تعریف و اجرای پروژه هایی همچون: توسعه شبکه معابر، بهسازی و روکش آسفالت معابر، نصب پل های عابرپیاده، ساخت پارک و فرهنگسرا، هدایت آبهای سطحی و طرح هایی از این دست اقدام نماید.
 
این مسئول شهری ارشد شهری در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد؛ پارک الغدیر راس ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز پنج شنبه مورخ 2 دی 1395 طی مراسمی در محل: مهرشهر، آق تپه، خیابان چهارم غربی به بهره برداری رسیده و تقدیم شهر و شهروندان گرامی می شود تا مدیریت شهری کرج در آغاز فصل زمستان نیز طرح های آماده بهره برداری را به ساکنین این کلانشهر هدیه نموده و لبخند به چهره ایشان بنشاند.
 
صرف اعتبار میلیاردی برای تملکات بازگشایی ادامه بلوار دانش
 
رضاپور در بخش دیگری از سخنانش به صرف اعتبار میلیاردها ریالی برای انجام تملکات املاک واقع در محدوده طرح بازگشایی ادامه بلوار دشتبان زاده (دانش) واقع در منطقه 4 شهرداری کرج اشاره کرد و بیان داشت: برای تکمیل این طرح عمرانی بالغ بر هزاران مترمربع خاکبرداری، آسفالت ریزی، جدولگذاری، گلکاری و مسطح سازی صورت پذیرفته است و با قرار گرفتن آن زیر بار ترافیکی، شاهد روان سازی ترافیک در منطقه مهرشهر خواهیم بود.
 
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه «تاکنون عملیات جدولگذاری این پروژه به طول پنج هزار و 400 متر و اجرای کف پوش پروژه مذکور به طول سه هزارو 840 متر مربع پیاده رو در 9 لاین انجام شده است.» تصریح کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد منظر مناسب شهری در حاشیه جنوبی ادامه بلوار شهید دشتبان زاده (دانش) عملیات ایجاد فضای سبز و کاشت نهال و... در حال انجام است.
 
وی در پایان گفت: بر اساس اعلام صورت گرفته مراسم بهره برداری از پروژه بازگشایی ادامه بلوار دانش راس ساعت 10 صبح امروز پنج شنبه 2 دی 1395 در محل: مهرشهر، فاز 4، کمربندی فاز (چمن)، بلوار شهید دشتبان زاده (بلوار دانش) برگزار می شود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین