تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتحادیه گوشت گاوی گفت: جلوی ورود گوشت بوفالو از مبدا به قصابی‌ها گرفته شده است و این ماده پروتئینی تنها امکان استفاده در فرآورده‌های گوشتی حرارت دیده سوسیس و کالباس دارد.
۰
کد مطلب : ۸۲۰۰۹
گوشت بوفالو وارد قصابی‌ها نشده است

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی خندان  در واکنش به احتمال ورود گوشت بوفالو در سطح شهر به صورت چرخ کرده، گفت: از مبدا جلوی ورود این محصول به سطح شهر و  قصابی‌ها گرفته شده است و این محصول تنها در تولید محصولات حرارت دیده سوسیس و کالباس امکان استفاده دارد.
رئیس اتحادیه گوشت گاوی ادامه داد: من به عنوان رئیس اتحادیه تا به امروز موردی از گوشت بوفالو در قصابی‌ها مشاهده نکرده ام و مشخص نیست که این اخبار از کجا درز می کند.
خندان اظهار داشت:  دامپزشکی به صورت شبانه روزی بر خرده فروشی‌های سطح شهر نظارت می کند و امکان ورود این محصول به قصابی ها و فروش آن به جای گوشت گاوی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: گوشت گاوی هندی یا بوفالو تفاوت‌های ظاهری با گوشت گوساله داخلی دارد و امکان اشتباه در عرضه این محصول وجود ندارد.
خندان با بیان اینکه احتمال کاهش قیمت گوشت گوساله از خرداد ماه وجود دارد اظهار داشت: قیمت گوشت گوساله بر خلاف گوشت گوسفندی در 10  ماه گذشته تغییر نکرده است و هر کیلو گرم گوساله مخلوط در خرده فروشی ها 30 هزار تومان به فروش می رسد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  قیمت هر کیلو گرم لاشه این محصول نیز که با استخوان و چربی در اختیار مغازه داران قرار می گیرد، 21 هزار و پانصد تومان است که حدود 30 درصد از ماده اولیه در زمان عرضه به مردم کم می شود.
وی در پایان تاکید کرد:  در حال حاضر هر کیلو گرم دام زنده سنگین( گوساله) نیز 12 تا 13 هزار تومان به فروش می رسد. 
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین