تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله : نشست خبری قائم مقام شهردار کرج پیش از ظهر امروز (29 بهمن) در سالن شهدای شهرداری کرج با اصحاب رسانه برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۹۵
نشست خبری قائم مقام شهردار کرج با اصحاب رسانه برگزار شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهندس محمد کریم شفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز (29 بهمن) در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه سه بخش اصلی برنامه عملیاتی شهرداری کرج شامل؛ توسعه پایدار و محیط زیست، شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق به شهروندان و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است.
 
وی افزود: اولویت بودجه ریزی شهرداری کرج برای سال آینده درخواست های مردم و نیازهای آنان در محلات بر مبنای تماس های شهروندان با سامانه های ارتباطی شهرداری از جمله 137 است.
 
قائم مقام شهردار کرج به  افتتاح دو خط بی آر تی در خیابان شهید بهشتی کرج در هفته های جاری خبر داد و گفت: طبق استاندارها، هر شهروند باید در شعاع 350 متری، به یکی از امکانات حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشد.
 
ضرورت هوشمند سازی حمل و نقل شهری
 
وی با بیان اینکه حداکثر دسترسی به ایستگاه های اتوبوس و تاکسی مد نظر ماست، بیان کرد: در راستای دستابی به این مهم مجوز افزایش 200 دستگاه اتوبوس را دریافت کرده ایم.
 
مهندس شفیعی تصریح کرد: هوشمندسازی و مهندسی حمل و نقل و ترافیک شهری با مشارکت پلیس راهور و شهرداری از طریق فعالسازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج انجام شد.
 
وی در پایان گفت: تمامی تقاطعات و مسیرها توسط دوربین ها رصد می شود و محدوده طرح زوج و فرد به صورت مکانیزه کنترل و اعمال قانون می شود.
 
قائم مقام شهردار کرج خاطرنشان کرد: امید است در سال آینده بزرگراه ها و شریان های اصلی و درجه دو به نظارت تصویری مجهز می شوند.
 
کارخانه آسفالت کاهش هزینه های عمرانی شهرداری کرج را در پی دارد
 
 
شفیعی افزود: کارخانه آسفالت کرج به عنوان یکی از بهترین کارخانه های کشور، با تولید هر تن آسفالت به مبلغ 60 هزار تومان یعنی یک سوم قیمت رایج، احیاء شده است.
 
وی با تاکید به اینکه کارخانه آسفالت منجر به کاهش هزینه های عمرانی شهرداری کرج شده است، بیان کرد: به عنوان یک شهروند معتقدم اگر بودجه برف روبی و خرید ماسه و نمک را صرف خرید امکانات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای شهروندان کنیم بسیار عاقلانه تر از تخریب تمامی امکانات شهر از جمله آسفالت، فضای سبز، محیط زیست، جدول و ... به واسطه استفاده از ماسه و نمک است.
 
وی با اشاره به رضایت 70 درصدی دکتر نصیری از عملکرد شهرداری کرج در عملیات برف روبی، گفت: مدیریت عملی بحران با شهرداری می باشد و سایر امور با استان است.
 
طرح "شهر خوانا" طی شش ماه آینده ساماندهی می شود
 
قائم مقام شهردار کرج بیان کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر کرج با دو سال تاخیر اجرا شد.
 
وی افزود: تاخیر در اجرای طرح تفصیلی شهر، موجب شد کرج با اجرای طرح های بالادستی توسعه پیدا نکرده است.
 
وی خاطر نشان کرد: وجود برخی نواقص در شهر کرج ناشی از همین امر می باشد.
 
قائم مقام شهردار کرج گفت: تابلوهای هدایت مسیر شهر کرج در قالب طرح "شهر خوانا" طی شش ماه آینده ساماندهی می شود.
 
اجرای سیستم جامع شهرسازی در پرونده های شهرسازی و درآمدی کرج
 
شفیعی اظهار داشت:  نیازهای شهروندان در محلات مختلف بر اساس زیرساخت های موجود بسیار متنوع و گسترده است.
 
وی بیان کرد: تمامی پرونده های شهرسازی و درآمدی به واسطه راه اندازی سیستم جامع شهرسازی شهرداری کرج در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
 
بخشنامه طرح استقبال از بهار در اختیار سازمانها و مناطق قرار گرفت
 
قائم مقام شهردار کرج افزود: بخشنامه استقبال از بهار با تمام اطلاعات کمی و کیفی تهیه شده در اختیار سازمان ها و مناطق قرار گرفته است.
 
وی بیان کرد: در حوزه پسماند کار مناسبی انجام نشده است و در تلاشیم این حوزه را بارور و توانمند کنیم.
 
کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند همکاری دستگاه های شهری است  
 
قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در اراضی قولنامه ای، به دلیل محدودیت امکان ورود شهرداری به این بخش، مشکلات این حوزه را برای شهرداری بیش از سایر بخش های شهری است.
 
وی با اشاره به اینکه نیازهای شهروندان در محلات مختلف بر اساس زیرساخت های موجود بسیار متنوع و گسترده است، خاطر نشان کرد: غالب سکنه این اراضی را قشرهای کم درآمد جامعه تشکیل می دهند.
 
شفیعی افزود: از اقداماتی که به جد در شهرداری دنبال می شود، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین