تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: فاصله زمانی میان تصویب طرح و اجرای پروژه موجب سلب اعتماد مردم می شود، بنابراین نحوه اقدامات باید به گونه ای که ثمربخش باشد، دنبال شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۵۹۸
فاصله زمانی تصویب طرح تا اجرای پروژه موجب سلب اعتماد مردم می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر اصغر نصیری در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده کرج را یکی از دغدغه های اصلی و مهم شورا و مردم خواند و افزود: طی چند ماه گذشته جلسات متعددی در در این زمینه جهت ترغیب سرمایه گذاران به منظور ورود به بحث احیای بافت های فرسوده تشکیل شد.
 
وی با بیان اینکه بررسی های کارشناسی در این حوزه نیز صورت گرفته است، افزود: خروجی، این جلسات منجر به ورود سرمایه گذاران شهر به حوزه بهسازی بافت های فرسوده شهر 
و نحوه اقدامات مربوطه نیز به گونه ای که ثمربخش باشد پیگیری و دنبال شد.  لازم به ذکر است که تاخیر زیاد میان تصویب طرح و اجرای پروژه موجب سلب اعتماد مردم می شود.
 
شهردار کرج همچنین خاطرنشان کرد: پس از ترغیب سرمایه گذاران شهر و ورود آن ها به حوزه مهم بازسازی بافت های فرسوده، جلساتی با آن ها برگزار شد و در نهایت نیز با درنظر گرفتن  جوانب موضوع، تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد گردید که موارد تفاهم نامه و شیوه همکاری نیز مشخص می باشد.
 
دکتر نصیری اظهار داشت: در این راستا، اولین بلوک بافت فرسوده شهری با 114 واحد در محدوده محله مصباح برای نوسازی تعیین شده است  و امید آن می رود تا پایان سال بتوانیم اولین پروانه ساختمانی را از این بنا صادر کنیم.
 
وی با بیان اینکه سعی بر آن بوده تا مدیریت شهری کرج مدیریت جامعی داشته باشد، عنوان کرد: شهرداری موضوعی با بحث حقوقی ندارد و بیش تر در زمینه مدیریت و کیفیت وارد می شود.
 
شهردار کرج مطرح کرد: در این راستا دفاتر تسهیل گری بافت های فرسوده در دو منطقه شهرداری آغاز به کار کرده است و دو دفتر دیگر نیز طی هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد.
 
دکتر نصیری افزود: هدف از راه اندازی این دفاتر در بافت های فرسوده، تسهیل در امور شهروندان است تا به جای مراجعه به شهرداری به دفاتر تسهیل گری مراجعه نمایند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین